استخدام شهرداری تهران سال ۹۸ (آخرین اخبار)

5
امتیاز 5 از 1 رای
ای سوال

استخدام شهرداری تهران سال ۹۸

استخدام شهرداری تهران

اخبار استخدامی شهرداری تهران سال ۹۸ را می توانید در این بخش دنبال نمائید.ای سوال تلاش دارد تا بلافاصله پس از انتشار اخبار استخدامی شهرداری آنرا جهت اطلاع شما منتشر نماید.


آرشیو اخبار استخدام شهرداری تهران

استخدام شهرداری تهران در سال ۹۴ (آتش نشانی)

سازمان آتش نشانی تهران زیر نظر شهرداری تهران در سال ۹۴ نیز اقدام به جذب نیرو از بین افراد واجد شرایط نمود.این استخدام همانند سال های گذشته بعد از طی مراحل مختلف گزینش از جمله آزمون علمی، تست ورزش و… انجام خواهد شد و در نهایت ۴۰۰ نفر از برگزیده شده های مرد که دارای مدرک تحصیلی دیپلم به بالا هستند استخدام خواهند شد.

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

سوالات تخصصی استخدامی شهرداری ها

موارد امتحانی در دو آزمون ورزشی و علمی به شرح زیر می باشد:

برای آزمون ورزشی: قدرت سر پنجه، درازو نشست، دو ۴۵۰ متر، دو ۹*۴ متر، بارفیکس و انعطاف پذیری

برای آزمون علمی: هوش و شخصیت، آتش نشان داوطلب، انگلیسی، ادبیات و زبان فارسی، معارف اسلامی

آخرین زمان ثبت نام برای این آزمون ۳۱ اردیبهشت ۹۴ بوده است و ثبت نام از طریق سایت www.125.ir انجام شده است.

استخدام شهرداری تهران سال ۹۳

شهرداری تهران در سال ۹۳ تصمیم به استخدام از بین جوانان مستعد و جویای کار را دارد.این جذب نیرو مربوط به سازمان آتش نشانی میباشد.این سازمان زیر نظر شهرداری تهران در سال ۹۳ اقدام به جذب نیرو نموده است.این استخدام از طریق برگزاری آزمون های علمی که شامل مواد امتحانی ( ادبیات و زبان فارسی، انگلیسی، معارف اسلامی، هوش و شخصیت و آتش نشان داوطلب) و آزمون های ورزشی و پس از آن معاینات جسمانی انجام شد.این استخدام از بین داوطلبان واجد شرایط مرد با مدرک فوق دیپلم و طی مراحل گزینش در سال ۹۳ انجام شد.به محض اعلام خبر جدید مبنی بر استخدام شهرداری درا این صفحه خبر جدید را مشاهده خواهید کرد.

استخدام در سال ۹۲

این خبر مربوط به سال ۹۲ می باشد.در ۲۹ خرداد این سال باخبر شدیم که آزمون سراسری شهرداری ها قرار است در ۱۴ تیر ۹۲ برگزار شود.داوطلبین عزیز ضمن ثبت نام در این ازمون از فرصت پیش رو نهایت استفاده را نمودند و با مطالعه ی منابع آزمون شهرداری ها که وب سایت ای-سوال در اختیار آنان قرار داده بود توانستند نتیجه ی دلخواه خود را بگیرند.اکنون نیز اگر به دنبال خبر های جدید از استخدام شهرداری تهران سال ۹۴ هستید وب سایت ای-سوال را دنبال نمایید.جدیدترین خبرها به محض انتشار در این صفحه قرار خواهند گرفت.

استخدام شهرداری تهران سال ۹۸ اخبار استخدامی شهرداری تهران سال ۹۸ را می توانید در این بخش دنبال نمائید.ای سوال تلاش دارد تا بلافاصله پس از انتشار اخبار استخدامی شهرداری آنرا جهت اطلاع شما منتشر نماید. آرشیو اخبار استخدام شهرداری تهران استخدام شهرداری تهران در سال ۹۴ (آتش نشانی) سازمان آتش نشانی تهران زیر نظر شهرداری تهران در سال ۹۴ نیز اقدام به جذب ...
5
امتیاز 5 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5386
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106