استخدام شهرداری مازندران سال ۹۸

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

آخرین اخبار استخدام شهرداری مازندران سال ۹۸

در حال حاضر و در سال ۹۸ شهرداری مازندران آزمون استخدامی ندارد لذا به محض دریافت اخبار جدید آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.


  آرشیو

استخدام شهرداری مازندران

۱۸-آذر-۹۴

آگهی استخدام شهرداری مازندران( شروع ثبت نام)

به گفته معاون عمرانی استاندار مازندران همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدام شهرداری مازندران نیز برگزار خواهد شد.به گفته وی این آزمون از محل مجوز ۱۶۶۱۸۱ می باشد که متقاضیان پس طی مراحل استخدام از جمله آزمون تخصصی، علمی و گزینش استخدام شهرداری مازندران خواهند شد.معاون استاندار، تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند از ۱۴ آذر تا پایان ۲۴ آذر ماه امسال جهت ثبت نام به سایت استانداری مازندران مراجعه کنند.

طبق آخرین خبری که درباره این استخدام منتشر شده است امکان ثبت نام برای این آزمون از روز ۱۸ آذر برای داوطلبان فراهم شده است.اکنون نظر شما را به آگهی استخدام شهرداری مازندران جلب می نماییم.

استانداری مازندران هم ، همزمان با استخدام سراسری شهرداری ها، تصمیم به جذب نیرو انسانی متخصص و کارامد دارد.این افراد پس از قبولی و گذراندن مراحل استخدام در یکی از شهرهای فریدونکنار، نوشهر، چمستان، محمود آباد، کیاکلا، قائمشهر، کیاسر، سلمانشهر، نشتارود، خرم آباد، بابلسر، بابل، رینه، آمل و آلاشت مشغول به کار خواهند شد.استخدام شهرداری مازندران طی برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه انجام خواهد شد که شامل پست های کارشناسی بوده و آزمون آمادگی جسمانی هم برای رشته های آتش نشانی می باشد.متقاضیان بعد از قبول در شهر های اعلام شده استان مازندران مشغول به کار خواهند شد.

استخدام شهرداری مازندران

دواطلبین استخدام شهرداری مازندارن می بایست توجه نمایند که فقط در یک رشته و سه اولویت منطقه جغرافیایی می توانند ثبت نام کنند.داوطلبین مازندرانی از تاریخ ۹/۱۸ تا ۹/۲۸ می توانند برای ثبت نام در آزمون استخدام شهرداری مازندران اقدام نمایند و برای این منظور می بایست به سایت استانداری مازندران به آدرس www.ostan-mz.ir مراجعه کرده وثبت نام اینترنتی خود را انجام دهند.

همچنین برای انجام ثبت نام باید مبلق ۴۲۰٫۰۰۰ ریال به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی شهرداری، توسط داوطلب پرداخت گردد.کارت آزمون نیز در تاریخ ۱۰/۵ در دسترس داوطلبین قرار خواهد گرفت و متقاضیان تا تاریخ ۱۰/۱۰ میتوانند نسبت به دریافت آن اقدام کنند.

ضمن آرزوی موفقیت برای شما جهت مشاهده متن کامل آگهی استخدام شهرداری مازندران اینجا کلیک کنید و برای ثبت نام در این آزمون روی لینک زیر کلیک نمایید.

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری مازندران (کلیک کنید)


۱۰-شهریور-۹۴

مازندران استانی بی نظیر ولی نیازمند اشتغال

استاندار مازندران در مراسم افتتاح پارس تولز از سرمایه گذاری خوب در زیر ساخت های صنعتی استان صحبت کرد و از مشکلات اقتصادی پیش روی کشور و در مقابل استعداد ها و قابلیت ها و امکانات درون کشور یاد کرد.ایشان درباره ی استعداد ها خدادادی استان مازندران افزود:چه از نظر منابع طبیعی چه از نظر نیروی های نخبه و کارامد استان مازندران در یک وضعیت بی نظیر قرار دارد و همچنین مسائل مربوط به محیط زیست باید در مرکز فعالیت های تولید و اقتصادی باشد.

ربیع فلاح جلودار در مورد وضعیت استان مازندران صحبت کرد و افزود: باید زمینه اشتغال را در استان فراهم کنیم و واحدهای تولیدی و صنعتی در این بین نقش مهمی ایفا می کنند.

استخدام شهرداری استان مازندران

سایت استانداری مازندران

آخرین اخبار استخدام شهرداری مازندران سال ۹۸ در حال حاضر و در سال ۹۸ شهرداری مازندران آزمون استخدامی ندارد لذا به محض دریافت اخبار جدید آنرا با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.   آرشیو ۱۸-آذر-۹۴ آگهی استخدام شهرداری مازندران( شروع ثبت نام) به گفته معاون عمرانی استاندار مازندران همزمان با سراسر کشور، آزمون استخدام شهرداری مازندران نیز برگزار خواهد شد.به گفته وی این آزمون از محل ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6143
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5387
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106