استخدام شهرداری گیلان سال ۹۴

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری گیلان

استخدام شهرداری گیلان

آذر-۹۴

آگهی استخدام شهرداری گیلان در سال ۹۴

شهرداری گیلان نیز همانند دیگر استان های کشور نیاز به نیروی کاری و متخصص در شهرهای رودسر، ماسال، کوچصفهان، جیرنده، چابکسر، خشکبیجار، رضوانشهر، احمد سرگوراب، سیاهکل، دیلمان، واجارگاه، ماسوله، رودبار، فومن، لوشان، کیاشهر، آستانه اشرفیه، تالش، آستارا، بندر انزلی و رشت دارد و طی این اگهی از بین متقاضیان واجد شرایط استخدام می نماید.

این استخدام از محل مجوز ۱۶۶۱۸۱ می باشد که در تاریخ ۹۴/۷/۱۸ اخذ گردیده است.تعداد افراد مورد نیاز ۶۱ نفر می باشد که این افراد از طریق برگزاری آزمون تخصصی و مصاحبه و گزینش جذب شهرداری های این استان خواهند شد.

برای مطالعه شرح کامل و همچنین شرایط عمومی و اختصاصی و رشته های شغلی این آگهی به متن اصلی آگهی در لینک پایین همین خبر مراجعه نمایید.

 

ثبت نام آزمون استخدام شهرداری گیلان

زمان ثبت نام برای این آزمون طبق اعلام شهرداری گیلان از ساعت ۸ صبح یکشنبه تاریخ ۹/۸ تا ۹/۱۶ می باشد که داولبین میبایست در این مهلت مقرر با مراجعه به سایت استانداری گیلان به نشانی www.gilan.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.توجه نمایید که تنها در یک رشته می توانید ثبت نام نمایید و همچنین می توانید بر اساس اولویت سه شهر را برای منطقه جغرافیایی مورد نظر انتخاب کنید.

داوطلبین برای ثبت نام در این آزمون می بایست مبلغ ۴۵۰۰۰۰ ریال به سازمان همیاری شهرداری های استان گیلان واریز نمایند.این واریز به طور الکترونیکی می باشد و پس از پرداخت یک کد رهگیری به شما اختصاص میابد که در روند ثبت نام باید از ان استفاده نمایید.این مبلغ به عنوان حق شرکت در آزمون استخدامی داوطلبان استخدام (ایثارگران ازپرداخت ۵۰ % مبلغ مذکور و فرزندان شاهد از واریز وجه مذکور معاف می باشند)

مدارک مورد نیاز استخدام شهرداری گیلان

داوطلبین گرامی برای ثبت نام در این آزمون می بایست مدارک زیر را تهیه نمایید و همراه داشته باشید:

-کامل کردن برگ تقاضای شغل

-فوتوکوپی از مدارک زیر:

  • آخرین مدرک تحصیلی داوطلب
  • صفحه اول شناسنامه و اگر شناسنامه دارای برگ توضیحات است نیاز است تمامی صفحات فوتوکپی گرفته شود
  • کارت ملی به صورت دو رو
  • کارت پایان خدمت یا معافیت

-مستندات ایثار گری و همچنین معلولیت (برای استفاده از سهمیه ایثارگری و معلولین)

داوطلبین عزیز برای اطلاع از مواد آزمون و رشته های شغلی آزمون استخدام شهرداری گیلان به متن اصلی این آگهی در لینک زیر مراجعه نمایید.

آگهی استخدام شهرداری گیلان در سال ۹۴

استخدام شهرداری گیلانآذر-94آگهی استخدام شهرداری گیلان در سال 94شهرداری گیلان نیز همانند دیگر استان های کشور نیاز به نیروی کاری و متخصص در شهرهای رودسر، ماسال، کوچصفهان، جیرنده، چابکسر، خشکبیجار، رضوانشهر، احمد سرگوراب، سیاهکل، دیلمان، واجارگاه، ماسوله، رودبار، فومن، لوشان، کیاشهر، آستانه اشرفیه، تالش، آستارا، بندر انزلی و رشت دارد و طی این اگهی از بین متقاضیان واجد شرایط استخدام ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6160
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5404
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117