سوالات استخدامی آتش نشانی (ویژه آزمون ۱۴۰۳)

50%
تخفیف هیجان انگیز برای شما
این محصول را فقط با 47500 تومان بخرید!
اعتبار باقیمانده این تخفیف
-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
قیمت :
41250 تومان
82500 تومان
2.4
امتیاز 2.4 از 12 رای
سوالات استخدامی آتش نشانی

 

سوالات استخدامی آتش نشانی آپدیت شده در سال ۱۴۰۳ جهت قبولی شما در این آزمون علمی در ای سوال آماده دانلود و مطالعه شده است،اما بدون هر گونه زیاده گویی می رویم سراغ محتویات این مجموعه کامل و بهینه که امیداوریم مورد استقبال قرار گیرد.این مجموعه بی نظیر شامل نمونه سوالات و جزوات استخدامی ویژه آزمون آتش نشانی است که در ادامه به بررسی دقیق محتویات آن خواهیم پرداخت.
content_copy تمامی سوالات و جزوات استخدامی آتش نشانی وبسایت ای سوال توسط خود این سایت جمع آوری و ارائه شده است و هر گونه کپی برداری توسط افراد سودجو موجب پیگرد قانونی خواهد شد.

بسته کامل نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی

به همراه هدیه ارزشمند (درس نامه های طلایی)

منابع آزمون استخدامی آتش نشانی در سایت ای سوال کامل ترین عناوین این نهاد دوست داشتنی هستند و مطالعه آنها برای دیگر آزمون ها توصیه نمی شوند خواهند توانست با کمک به درک و فهم دروس عمومی و تخصصی دانش و معلومات شما را در مورد این نهاد و اطلاعات مهم آن به گونه ای ارتقاء ببخشند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن در این آزمون به جایگاه نفرات برتر برسید.

با دانلود سوالات استخدامی آتش نشانی چه چیزی دریافت می کنید ؟

 

اصل سوالات قسمت تخصصی بخش عمومی
دفترچه تخصصی کاردانی آتش نشانی ۹۲ جزوه راننده خودروی سنگین آتش نشانی ۶ سری سوال استخدامی اطلاعات عمومی ( ۹۵۰ عدد ) + جزوه
دفترچه عمومی کاردانی آتش نشانی ۹۲ جزوه کاردان عملیات آتش نشانی ۵ سری سوال استخدامی هوش و استعداد ( ۸۵۰ عدد ) + جزوه
دفترچه کارشناسی آتش نشانی ۹۲ کتاب آتش نشانان داوطلب ۶ سری سوال استخدامی اطلاعات عمومی ( ۹۵۰ عدد ) + جزوه
دفترچه دیپلم آتش نشانی ۸۸ کتاب کامل آتش نشانی ( تمامی داوطلبان ) ۷ سری سوال ICDL ( 1100 عدد ) + جزوه
دفترچه دیپلم آتش نشانی ۹۰ جزوه اصول و مبانی و عملیات امداد و نجات ۴ سری سوال استخدامی معارف اسلامی ( ۱۲۰۰ عدد ) + جزوه
دفترچه دیپلم آتش نشانی ۹۱ جزوه مقررات ایمنی و اتش نشانی ۴ سری سوال استخدامی ریاضی و آمار ( ۸۰۰ عدد ) + جزوه
دفترچه دیپلم آتش نشانی ۹۲ کتاب کامل قوانین و مقررات شهرداری ها ۵ سری سوال استخدامی زبان انگلیسی ( ۸۵۰ عدد ) + جزوه
۴ دفترچه آزمون های ادواری آتش نشانی ۳ سری سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی ( ۷۵۰ عدد ) + جزوه

محتویات منابع استخدامی آتش نشانی برای آزمون جدید سال ۱۴۰۳

  • سوالات عمومی در تعداد ۸۹۴ عدد
  • سوالات تخصصی در ۱۱ عدد دفترچه سال های قبل
  • جزوات آتش نشان در ۱۳۴۷ صفحه

جایی که سوالات چند دوره آزمون سال های قبل آتش نشانی در کنار نمونه سوالات عمومی مهم و پرتکرار سال های اخیر ارگان های دولتی و به همراه جزوات تخصصی آتش نشانی همه و همه یک جا تقدیم شما می گردد تا بدون هیچ دغدغه ای طعم شیرین موفقیت را بچشید.

سوالات استخدامی آتش نشانی

کامل ترین بسته سوالات استخدامی آتش نشانی ( حاوی سوالات سال های ۸۸ – ۹۰ – ۹۱ – ۹۲ – ۹۴ )

این مجموعه شامل نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی سال ۸۸ بوده که به آن سوالات پیشنهادی آتش نشانی ای-سوال را اضافه نموده ایم.آنچه در مجموعه سوالات استخدامی آتش نشانی خواهید داشت شامل اصل دفترچه سوالات آزمون اختصاصی و عمومی آتش نشانی که در تاریخ ٨٨/٩/١٩ برگزار شده است که شامل موارد زیر می باشد.

# آنچه پس از سفارش مجموعه استخدامی آتش نشانی دانلود می فرمائید

۱ / سوالات استخدامی آتش نشانی سال های قبل

  • سوالات آتش نشانی مدرک دیپلم سال ۱۳۹۰
  • سوالات آتش نشانی مدرک دیپلم سال ۱۳۹۱
  • سوالات آتش نشانی مدرک دیپلم سال ۱۳۹۲
  • سوالات آتش نشانی تمامی مقاطع تحصیلی سال ۱۳۸۸
  • سوالات کارشناس آتش نشانی سال ۱۳۹۲
  • دفترچه سوالات تخصصی آتش نشانی سال ۹۴

کلیه سوالات فوق عین دفترچه های آزمون استخدامی آتش نشانی در سال های مذکور می باشند.بسته فوق بدون تردید یکی از بهترین مجموعه های موجود در کشور برای آزمون استخدامی آتش نشانی است که ای سوال تقدیم شما نموده.

۲ / سوالات استخدامی آتش نشانی (بسته عمومی)

  • ۷۴۳ سوال زبان و ادبیات فارسی
  • ۶۸۳ سوال معارف اسلامی
  • ۷۲۶ سوال زبان و ادبیات انگلیسی
  • ۶۴۱ سوال ریاضی و آمار
  • ۵۸۳ سوال هوش و استعداد شغلی
  • ۷۲۱ سوال اطلاعات عمومی
  • ۵۳۲ سوال کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و ICDL
  • جزوه کامل ICDL شامل تمامی مهارت های آن ویژه آزمون های استخدامی (۲۴۸ صفحه)

سوالات عمومی برای مجموعه آتش نشانی پیشنهادی ای سوال هستند که از پرتکرار ترین نمونه سوالات استخدامی عمومی استخراج گردیده و دانلود و مطالعه این بسته به شدت به شما داوطلبان توصیه می شود.

۳ / جزوات آموزشی مشاغل سازمان آتش نشانی

  • کتاب ۱۲۶ صفحه ای مربوط به آتش نشان های داوطلب
  • جزوه ۱۰۲ صفحه ای مربوط به حرفه کاردان عملیاتی آتش نشان
  • جزوه ۸۳ صفحه ای حرفه رانندگان آتش نشانی که مربوط به خودروهای سنگین آتش نشانی می باشد.
  • ۱۴۶ صفحه جزوه مقررات ایمنی و اتش نشانی (ایمنی حوادث و آتش سوزی)
  • ۸۲ صفحه جزوه اصول و مبانی و عملیات امداد و نجات (مدیریت بحران)

۴ / درس نامه های عمومی آزمون استخدام آتش نشانی

به درخواست کاربر گرامی “امین” درس نامه های عمومی نیز به این مجموعه اضافه گردید تا بتوانید با مطالعه این جزوات و درس نامه ها به بالاترین سطح از آمادگی علمی در این حوزه دست یابید.

  • جزوه زبان و ادبیات فارسی ( ۱۱۷ صفحه )
  • جزوه معارف اسلامی ( ۷۶ صفحه )
  • جزوه مهارت های هفت گانه ( ۱۹۴ صفحه )
  • جزوه ریاضی و آمار مقدماتی ( ۱۴۲ صفحه )
  • جزوه زبان انگلیسی عمومی ( ۱۱۷ صفحه )
  • جزوه اطلاعات عمومی ( ۱۴۳ صفحه )
  • جزوه هوش و استعداد ( ۱۳ صفحه )

۵ / بخش عقیدتی و سیاسی ویژه آزمون استخدامی آتش نشانی

  • ۷۵۲ عدد نمونه سوال راجع به تمامی مسائل دینی و معارف و وصیت نامه امام خمینی و …
  • ۴۱۷ صفحه جزوه عقیدتی استخدامی شامل احکام دین،مجلس خبرگان رهبری، مصاحبه عقیدتی، سیاسی استخدامی و …
  • ۹۴ عدد نمونه سوال عقیدتی مربوط به مفاهیم ولایت فقیه،تقلید،اجتهاد و مجتهد

با تمام وجود خدمت شما عرض می کنیم که مجموعه ای که در حال مطالعه محتویات آن هستید که با نام نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی خدمت شما عرضه می شود کامل ترین مجموعه ممکن در اینترنت و بهترین گزینه جهت خرید شما داوطلب گرامی می باشد و امیدواریم پس از دریافت و مطالعه بتوانید با آمادگی کامل به جلسه آزمون سازمان آتش نشانی رفته و استخدام خود را قطعیت ببخشید.

۶ / دفترچه های آزمون های دستگاه های اجرایی + پاسخ نامه

  • دفترچه های استخدامی اجرایی خرداد ۹۴
  • اسفند ۹۴
  • آبان ۹۵
  • شهریور ۹۶
  • تیر ۹۷
  • دفترچه های فراگیر اجرایی آزمون های ششم تا نهم

تمامی دفترچه های فوق دارای پاسخ نامه تشریحی بوده و منابعی قابل اتکاء برای آماده سازی داوطلبان استخدامی سازمان آتش نشانی محسوب می شود.

آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۳ در یک نگاه :

  1. مشاغل آزمون آتش نشانی ۱۴۰۳ : آتش نشان – راننده وسایط نقلیه تندرو سنگین – کاردان آتش نشان – کارشناس آتش نشان
  2. منابع عمومی آتش نشانی : فناوری اطلاعات (مهارتهای هفتگانه ICDL)، ریاضی و آمار مقدماتی، زبان و ادبیات فارسی، معارف اسلامی، زبان انگلیسی عمومی، اطلاعات عمومی، دانش اجتماعی و حقوق اساسی، هوش و توانمندی های عمومی
  3. منابع تخصصی آتش نشانی : مدیریت بحران، ایمنی حوادث و آتش سوزی، پیشگیری از بروز و گسترش حریق، آئین نامه های حفاظت فنی و بهداشت کار

به جرات کامل ترین را ارائه نموده ایم :

ما با اطمینان عرض میکنیم که بسته سوالات استخدامی آتش نشانی ویژه آزمون ۱۴۰۳ در ای سوال کامل ترین مجموعه است و اگر چنانچه در هر وبسایت مورد کامل تر از آنچه ای سوال ارائه نموده است را پیدا کردید می توانید درخواست وجه کرده و کل مبلغ را از ما پس بگیرید.البته این مجموعه در حال حاضر رایگان بوده و کلیه سوالات به صورت هدیه تقدیم شما می شود

آمادگی برای آزمون استخدامی آتش نشانی از همین امروز

داوطلبان استخدامی آتش نشانی که از ای سوال منابع و نمونه سوالات خود را تهیه کرده اند قطعا به پربار بودن این مجموعه پی برده اند و می توانند بر مدعای ما نسبت به کامل بودن این بسته صحه بگذارند لذا ما پیشنهاد می کنیم با دریافت این مجموعه بی نظیر و کامل از همین امروز خود را برای آزمون استخدامی آتش نشانی سال ۱۴۰۳ آماده نمائید.

سوالات استخدامی آتش نشانی ای سوال همواره به روزرسانی می شود و با تقدیم کامل ترین ها و ارائه بهترین عناوین می تواند تکیه گاه مناسبی برای داوطلبان گرامی محسوب شود.

دفترچه آزمون استخدامی آتش نشانی

این مجموعه شامل تعداد بالایی از دفترچه آزمون های استخدامی آتش نشانی می باشد که ای سوال با توجه به نیاز شما آنها را تفکیک و تقدیم شما عزیزان نموده است. امیدواریم بتوانید با مطالعه این بسته بی نظیر به هدف خود یعنی قبولی در آزمون استخدامی سال جدید آتش نشانی دست یابید.

سوالات استخدامی آتش نشانی

شرایط استخدام آتش نشانی

شرایط استخدام آتش نشانی در هر آزمونی متفاوت است و شما تنها با مطالعه دفترچه آزمون می توانید به این مهم برسید که چه شرایطی تعریف شده است لذا این مورد یک مولفه ثابت نبوده و نمی توان برای آن نسخه ای تعریف نمود. پس هر زمان که دفترچه ارائه گردید با مطالعه آن می توانید به شرایط مشخص شده برسید و نسبت به آن آگاهی لازم را کسب نمائید.

سوالات استخدامی آتش نشانی تهران

نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی تهران با دیگر شهرها تفاوتی نداشته و در کلیه شهرها این سوالات می تواند در آزمون به شما کمک لازم را برای قبولی کرده تا بتوانید با ارتقاء سطح علمی در بخش های عمومی و تخصصی به طور کامل در رقابت با دیگران در سطح علمی بالاتری قرار گرفته و موفقیت لازم را کسب نمائید.

دانلود جزوه آتش نشانی

این مجموعه حاوی جزوات عمومی و تخصصی بسیار کاملی می باشد که با مطالعه آنها می توانید آماده تست زنی شوید. ما به جهت حضور یک دهه ای در کنار داوطلبان آزمون های استخدامی به خوبی نیاز مطالعاتی شما عزیزان را دانسته و درک میکنیم لذا با خیالی راحت می توانید از محتویات این مجموعه ارزشمند اطمینان خاطر داشته و دانلود خود را انجام دهید.

نمونه سوالات اتش نشانی دیپلم

در مجموعه استخدامی آتش نشانی ارائه شده برای مشاغل دیپلم نیز نمونه سوالات مورد نیاز شما را قرار داده ایم که امیدواریم مفید واقع گردد. این سوالات و محتویات دقیق آن در بالا کاملا مشخص و قابل مشاهده است. به جدول ابتدای صفحه رفته و آنرا مطالعه نمائید.

مدرک تحصیلی برای استخدام آتش نشانی

در استخدام آتش نشانی مدرک تحصیلی دیپلم برای بعضی مشاغل مانند راننده و مدرک کارشناسی برای دیگر مشاغل پذیرش می شود لذا داوطلبان با مدرک دیپلم نیز می توانند به راحتی در این آزمون شرکت کرده و شانس خود را محک بزنند.

آتش نشانی

ای سوال و تهیه منابع آتش نشانی

در ارائه این محصول سعی نموده ایم تا هر آنچه برای موفقیت یک داوطلب در این آزمون استخدامی نیاز است را در قالب یک بسته یکجا ارائه نمائیم تا دیگر به سراغ تهیه محصولات مشابه نروید،انشالله با معرفی ما به دوستان خود کمک خواهید نمود تا با قدرت بیشتری در این مسیر در کنار داوطلبان باشیم.

با علم به اینکه مطالعه منابع و نمونه سوالات استاندارد می تواند در موفقیت شما بسیار کمک رسان و تاثیرگذار باشد ای سوال تلاش نموده تا بسته ای کاملا متفاوت را با عنوان سوالات استخدامی آتش نشانی به خدمت شما خوبان عرضه نماید.با گنجاندن سوالات سال ها و دوره های قبل این سازمان در سال جدید سعی کرده ایم تا محصولی کاملا بهینه را نسبت به دیگر سایت ها تقدیم حضور شما عزیزان نمائیم.

سوالات آزمون آتش نشانی ۹۹

در بسته ارائه شده نمونه سوالات آزمون آتش نشانی ۹۹ نیز ارائه شده است که به همراه پاسخ نامه تقدیم می شود. این سوالات در قالب دفترچه سوالات آزمون استخدامی آتش نشانی سال ۱۳۹۹ ارائه شده است.

حرف آخر

بسته استخدامی سازمان آتش نشانی وبسایت ای سوال در سال ۱۴۰۳ برای بار سوم با اضافه نمودن سوالات و جزوات تخصصی به صورت کامل تری ارائه گردید تا بتواند به تمامی نیازهای یک داوطلب با دانش متوسط و رو به پایین پاسخ داده و وی را به بالاترین سطح از دانش برساند.

کلیه فایل های مجموعه استخدامی آتش نشانی pdf هستند که ویژه آزمون استخدامی سال ۱۴۰۳ تهیه و خدمت شما داوطلبان ارائه میشود.

این مجموعه سوالات و جزوات آتش نشانی در بهار ۱۴۰۳ با اضافه نمودن بخش های تکمیلی آپدیت گردید.



خرید

تاریخ آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۳ چه زمانی است ؟

تاریخ آزمون استخدامی آتش نشانی ۱۴۰۳ بعد از اطلاع رسانی عمومی مشخص خواهد شد.

محتویات منابع استخدامی آتش نشانی ای سوال چیست ؟

محتویات شامل سوالات استخدامی آتش نشانی به همراه دفترچه های سال های قبل و درس نامه های بسیار کامل است.

سوالات استخدامی آتش نشانی دارای پاسخ نامه است ؟

بله تمامی سوالات آزمون آتش نشانی به همراه پاسخ نامه های تشریحی و تستی ارائه می شود.

آتش نشانی-شهرداری تهران

2.4
امتیاز 2.4 از 12 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 100تخفیف
0 تومان
65000 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 6 رای
content_copy 758 مگابایت
33985
% 100تخفیف
0 تومان
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 30 رای
content_copy 700 مگابایت
87106
75000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 714 مگابایت
21374
65000 تومان
4.2
امتیاز 4.2 از 9 رای
content_copy 825 مگابایت
20335
75000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 12 رای
content_copy 657 مگابایت
29367
% 100تخفیف
0 تومان
65000 تومان
2.6
امتیاز 2.6 از 30 رای
content_copy 675 مگابایت
12430
نظرات کاربران ( ۱ عدد )
  • 471600
    ابوالفضل میگه : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱

    من بسته طلایی رو تهیه کردم
    خیلی کامل بود
    ممنون

    پاسخ