سوالات استخدامی تامین اجتماعی (رایگان ۱۰۰٪)

قیمت :
75000 تومان
100%
تخفیف هیجان انگیز برای شما
این محصول را فقط با 0 تومان بخرید!
اعتبار باقیمانده این تخفیف
-
ثانیه
-
دقیقه
-
ساعت
-
روز
قیمت :
0 تومان
75000 تومان
0 تومان
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 30 رای
سوالات استخدامی تامین اجتماعی

دانلود کامل ترین منابع استخدامی سازمان تامین اجتماعی

سوالات استخدامی تامین اجتماعی ویژه آزمون سال ۱۴۰۳ کامل ترین مجموعه کشور ویژه آزمون جدید این سازمان به همراه اصل سوالات استخدامی دستگاه های دولتی و آزمون سال های قبل این سازمان تماما به همراه پاسخ نامه ارائه می گردد.
content_copy تمامی سوالات و مجموعه های بسته تامین اجتماعی ای سوال به صورت ثبت شده ارائه می گردد و هر گونه کپی برداری توسط سایت های دیگر و افراد سودجو بدون تذکر موجب پیگرد قانونی خواهد شد.
سوالات استخدامی تامین اجتماعی از سوالات اصلی این سازمان در آزمون های سال های ۹۳ و ۹۴ تهیه و در کنار مهم ترین دفترچه های استخدامی دولتی سال های اخیر بهترین منبع برای موفقیت شما می باشد .

منابع رایگان تامین ویژه آزمون ۱۴۰۳

سوالات استخدامی تامین اجتماعی عنوان این قسمت از نمونه سوالات ادارات دولتی است که برای شما آماده نموده ایم.با اعلام خبر استخدام تامین اجتماعی تیم ای سوال بر آن شد تا بسته سوالات استخدامی تامین اجتماعی خود را که در آزمون های سال های گذشته خدمت داوطلبان گرامی ارائه نموده را تقویت و مورد بازبینی قرار دهد،به همین منظور این مجموعه در اسفند ماه مورد آپدیت قرار گرفت و نمونه سوالات عمومی و جزوات تخصصی این بسته کاملا به روز و دارای پاسخ نامه می باشند.

بدون شک داشتن منابعی کارآمد و قابل اتکاء خواهد توانست شما را به موفقیت نزدیک گرداند،ما در تلاشیم تا با جمع آوری و ارائه بهینه ترین منابع استخدامی تامین اجتماعی خیال شما را یک بار برای همیشه بایت محتوا و منابع مطالعاتی راحت و آسوده نمائیم.این تلاش در احساس خوبی که از مطالعه محصولات و سوالات ما به شما دست خواهد داد نمود و بروز خواهد داشت.

#دانلود سوالات استخدام تامین اجتماعی

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

# پس از خرید این محصول چه چیزی دریافت می کنید ؟

بخش عمومی ( هدیه به تمامی خریداران )
بخش ویژه
سوالات عمومی اصل سوالات استخدامی تامین اجتماعی ۹۳ و ۹۴
جزوات عمومی سوالات تخصصی رشته خودتان
دفترچه های دستگاه های اجرایی ( ۹۴ تا ۱۴۰۰ ) اصل دفترچه سوالات استخدامی آزمون های دولتی

دانلود منابع آزمون تامین اجتماعی / ویژه آزمون سال ۱۴۰۳

موفقیت در آزمون استخدامی تامین اجتماعی با منابع جامع ای سوال

کامل تر از همه جا ( اصل سوالات استخدامی از ۹۳ تا ۱۴۰۱ )

  • سوالات عمومی آزمون های دولتی سال های ۹۳ تا ۱۴۰۱
  • سوالات استخدامی ۹۳ و ۹۴ تامین اجتماعی
  • سوالات پیشنهادی ای سوال با تعداد بالا
  • جزوات بسیار کامل و بهینه عمومی
  • به همراه بخش ویژه سوالات و جزوات عقیدتی و سیاسی

همه و همه به همراه پاسخ نامه تستی و تشریحی

سوالات استخدامی تامین اجتماعی

ای سوال و بسته آزمون استخدامی تامین اجتماعی

سازمان تامین اجتماعی از دیگر مراکز و ادارات دولتی می باشد که در کشورمان همواره متقاضیان و داوطلبان استخدام بالائی را از سراسر کشور به خود می بیند و علت آن هم حقوق و مزایای مناسب و بالائی است که این نهاد دولتی برای کارمندان خود در نظر گرفته است.این مجموعه حاوی جدیدترین و مهم ترین نمونه سوالات استخدامی تامین اجتماعی می باشد که برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی آپدیت گردیده است.

وب سایت ای-سوال نیز به همین جهت نگاهی ویژه به تامین اجتماعی و آزمون های استخدامی آن و ارائه سوالات استخدامی تامین اجتماعی خواهد داشت و سعی خواهد کرد تا عزیزان متقاضی استخدام در این اداره و نهاد دولتی را راضی کند.امروز و در این مطلب برای شما عزیزان سوالات استخدامی تامین اجتماعی را جهت دانلود شما قرار داده ایم که با بهترین کیفیت و تعداد سوال و پوشش تمامی سوالات و مواد آزمونی و در کنار آن مناسب ترین قیمت در بین سایت ها می توانید دانلود نمائید.

کد و عناوین شغلی و مواد آزمون استخدامی تامین اجتماعی

کد و عنوان شغلی منابع و تهیه مجموعه تخصصی
منابع عمومی و دفترچه سال های قبل به تمامی خریداران هدیه داده خواهد شد
کارشناس حقوقی ( کد ۱۳۹ ) مجموعه دروس (حقوق مدنی – حقوق تجارت – حقوق اداری – حقوق جزای اختصاصی – آئین دادرسی مدنی – قانون تامین اجتماعی – قانون کار )
پرستار ( کد ۲۴۶۲ ) مجموعه دروس ( پرستاری داخلی و خارجی ۱ تا ۴ – مراقبت های ویژه – روان پرستاران – کودکان – مدیریت – بهداشت جامعه – مادران و نوزادان )
ماما ( کد ۲۴۶۷ ) مجموعه دروس ( بارداری و زایمان ۱ تا ۴ – بیماری های زنان و ناباروری – بهداشت مادر و کودک – نوزادان )
کارشناس بهداشت حرفه ای ( کد ۲۴۷۸ ) مجموعه دروس ( عوامل زیان آور فیزیکی محیط کار – مهندسی فاکتورهای انسانی – بیماری های ناشی از کار – سم شناسی شغلی – ایمنی در محیط کار – ارزیابی و مدیریت ریسک – مبانی نمونه برداری – ارزشیابی نمونه های هوا )
کارشناس امور اداری ( کد ۳۱۱۱ ) مجموعه دروس ( روش تحقیق – آمار و کاربرد آن در مدیریت – اصول مدیریت – مدیریت منابع انسانی و رفتار سازمانی – حقوق اداری – قانون کار – قانون تامین اجتماعی )
کارشناس امور مالی ( کد ۳۱۳۳ ) مجموعه دروس ( حسابداری مالی – حسابداری بهای تمام شده  – اقتصاد خرد و کلان – حسابداری دولتی و بودجه – حسابداری مالیاتی )
کارشناس فناوری اطلاعات ( ۳۱۸۳ ) مجموعه دروس ( سیستم های عامل =ساختمان داده و الگوریتم ها – پایگاه داده ها – مهندسی نرم افزار  )
کارشناس آمار و اطلاعات ( ۳۱۸۳ ) مجموعه دروس ( ریاضی عمومی ۱ و ۲ ، آمار کاربردی ( روش های آماری، رگریسون و نمونه گیری – آمار نظری(احتمال و کاربرد آن،آمار ریاضی ۱ و ۲  )
کارشناس امور بیمه ای ( ۳۲۷۸ ) مجموعه دروس ( اصول و تئوریهای مدیریت – رفتار سازمانی و منابع انسانی – اصول و کلیات بیمه – حقوق بیمه و قوانین و مقررات بیمه های تامین اجتماعی )

۱ /  سوالات عمومی آزمون استخدامی تامین اجتماعی + پاسخ نامه

  • ۶۱۴ نمونه سوال زبان و ادبیات فارسی
  • ۸۷۱ عدد نمونه سوال معارف اسلامی
  • ۷۴۱ عدد نمونه سوال زبان و ادبیات انگلیسی
  • ۸۰۱ عدد نمونه سوال ریاضی و آمار
  • ۷۱۲ عدد سوال هوش و استعداد شغلی
  • ۶۷۶ عدد سوال اطلاعات عمومی
  • ۷۶۳ عدد سوال کامپیوتر و فن آوری اطلاعات و ICDL
  • ۳۴۷ عدد سوال درس شناخت تامین اجتماعی
  • جزوه کامل ICDL شامل تمامی مهارت های آن ویژه آزمون های استخدامی (۲۰۰ صفحه)

۲ / منابع تخصصی آزمون استخدامی تامین اجتماعی

  • جزوه آشنائی با سازمان تامین اجتماعی که شامل مباحث زیر می باشد :

اساسنامه سازمان تأمین اجتماعی / ارکان سازمان تامین اجتماعی و توضیحات آنها به همراه  وظایف و اختیارات تمامی آنها/ تشکیلات،وظایف،تعهدات و حمایت های سازمان تامین اجتماعی / مشمولین قانون تأمین اجتماعی / چگونگی انجام وظایف در واحدهای اجرایی بیمه ای و …

  • کتاب کامل آشنائی با قوانین سازمان تامین اجتماعی که ۴۱۴ صفحه بوده و فوق العاده در آمادگی شما برای آزمون استخدامی تامین اجتماعی موثر خواهد بود.
  • ۱۵۲۰ عدد سوال عقیدتی،سیاسی،اطلاعات سیاسی ایران و جهان،تاریخ کامل اسلام،آشنایی با کشورهای جهان،وصیت نامه امام خمینی و مسائل ولایت فقیه،مسائل روز کشور و ….

۳ / دفترچه های سوالات استخدامی تامین اجتماعی ۹۳ – ۹۴

  • شامل سوالات آزمون های استخدام تامین اجتماعی سال های ۹۳ و ۹۴ به همراه پاسخ نامه می باشد

این مجموعه فوق العاده می تواند در موفقیت شما بسیار موثر باشد.

۴ /  جزوات دروس عمومی ویژه آزمون تامین اجتماعی

این جزوات می تواند در مرور دروس عمومی که شاید مدتی از آن ها دور شده باشید به شما کمکی بزرگ و مهم باشد چرا که قبل از هر گونه مطالعه تست و سوال اگر با مفاهیم مهم و کلیدی آشنایی داشته باشید می توانید بسیار بهتر از پس این نمونه سوالات بر آیید.

جزوات دروس عمومی شامل :

  • جزوه ادبیات فارسی و آیین نگارش ( حاوی ۱۳۶ صفحه )
  • جزوه اطلاعات عمومی ( حاوی ۱۸۰ صفحه )
  • جزوه هوش و استعداد ( حاوی ۱۰ صفحه )
  • جزوه معارف اسلامی ( حاوی ۶۰ صفحه )
  • جزوه زبان انگلیسی ( حاوی ۱۳۵ صفحه )
  • جزوه آمار و ریاضیات ( حاوی ۱۹۰ صفحه )

ما تلاش نموده ایم مجموعه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی ارائه شده در ای سوال کامل و جامع باشد طوری که هیچ نیازی به تهیه مجموعه های مشابه برای شما نباشد

سوالات آزمون استخدام تامین اجتماعی ( چرا ما اطمینان می دهیم که شما قبول خواهید شد ؟ )

اینکه پس از مطالعه سوالات آزمون استخدامی تامین اجتماعی در ای سوال قبولی شما را تضمین می کنیم به هیچ وجه شعاری تبلیغاتی نیست،ما به عنوان یکی از قوی ترین و معتبرترین وبسایت های استخدامی در کشور بدون شک می توانیم یکی از بهترین مشاوران در زمینه انتخاب بسته های کمک آموزشی نیز لقب بگیریم لذا سال ها تجربه و کار در کنار داوطلبان استخدامی،دریافت بازخوردها،نتایج آزمون هایشان می تواند مسیر موفقیت شما را برای ما ترسیم نماید پس با خاطری آسوده هدایت و مسیریابی را به راهنمایی مطمئن چون ای سوال بسپارید.

دانلود رایگان سوالات استخدامی تامین اجتماعی

توصیه ای سوال به عنوان یکی از قدیمی ترین مراجع آزمون های استخدامی کشور این است که به هیچ عنوان به دنبال دانلود رایگان سوالات استخدامی تامین اجتماعی نباشید. مجموعه های رایگان به جهت پراکندگی بالا و عدم طبقه بندی درست حاوی منابع و سوالات استخدامی تامین اجتماعی نامعتبر هستند. اینکه به دنبال نمونه سوالات مطمئن باشید و آنها را جهت مطالعه در دستور کاری خود قرار دهید خود نیمی از راه است. مرحله بعدی جدیت در مطالعه می باشد. شما می بایست با یک برنامه ریزی صحیح به دنبال ارتقاء دانش خود در مباحث عمومی و تخصصی باشید.

سخن پایانی :

شما عزیزان با تهیه این مجموعه کامل از هر نظر که در تهیه آن تمامی مواد آزمون استخدامی تامین اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است می توانید با آمادگی بسیار بالائی به جلسه امتحان رفته و ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که مجموعه پیش رو تمامی نیازهای شما را مرتفع سازد.عزیزانی که قبلا از ما منابع استخدامی تامین اجتماعی را تهیه کرده اند نتایج بی نظیری را تجربه نموده اند پس چرا شما نفر بعدی نباشید؟

نکته مهم ۱ : ای-سوال با رویکرد تعداد فروش بالا و سود پائین به ارائه فایل های خود می پردازد و ما سود خود را در تعداد فروش بالا جستجو می کنیم لذا این محصول در همین راستا برای داوطلبان آزمون امسال ( سال ۱۴۰۳ ) با تخفیف ارائه می گردد.

نکته مهم  ۲ : اگر چنانچه محصول و یا بسته ای مرتبط با سوالات استخدام تامین اجتماعی مورد نیاز شما بود که احیانا در این بسته پیدا نشد تنها با پشتیبانی تماس بگیرید.

نکته مهم  ۳ : در سال ۱۴۰۳ با بازبینی و آپدیت این مجموعه تلاش نمودیم تا با ارائه پربارتر و هر چه بهتر این بسته مجموعه ای کامل و بهینه را جهت آزمون سال جدید برای تامین اجتماعی تقدیم حضور نمائیم.

3.5
امتیاز 3.5 از 30 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
75000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 714 مگابایت
21373
65000 تومان
4.2
امتیاز 4.2 از 9 رای
content_copy 825 مگابایت
20335
75000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 12 رای
content_copy 657 مگابایت
29365
% 50تخفیف
47500 تومان
95000 تومان
2.4
امتیاز 2.4 از 12 رای
content_copy 782 مگابایت
9377
% 100تخفیف
0 تومان
65000 تومان
2.6
امتیاز 2.6 از 30 رای
content_copy 675 مگابایت
12426
% 100تخفیف
0 تومان
65000 تومان
3.9
امتیاز 3.9 از 19 رای
content_copy 786 مگابایت
61853