سوالات استخدامی رشته حسابداری (ویژه آزمون ۱۴۰۳)

قیمت :
104000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
سوالات استخدامی حسابداری
post_add چنانچه به مجموعه ای دیگر در مورد منابع استخدامی حسابداری نیاز دارید می توانید نام آنرا به ۰۹۱۲۰۵۵۱۱۶۲ پیامک نمائید.
content_copy منابع آزمون های حسابداری مجموعه ای کامل از ای سوال است و هر گونه کپی برداری و فروش در دیگر سایت ها موجب پیگرد متخلفین خواهد شد.

سوالات استخدامی حسابداری که امروز در ای سوال برای شما آماده نموده ایم برای کلیه آزمون های حسابداری مفید و مطالعه آن توصیه می شود.حسابداری یکی از مهم ترین و پرطرفدار ترین رشته های درسی و دانشگاهی است،چرا که بازار کار خوبی دارد و دانش آموختگان این رشته اگر در کار خود خبره باشند خواهند توانست در لیست نفراتی قرار بگیرند که به جایگاه حسابداری سازمان،اداره و یا شرکت هایی که به دنبال این افراد هستند قرار بگیرند.

موفقیت در آزمون های حسابداری ۱۴۰۳

مطالعه کامل ترین بسته آموزشی حسابداری کشور

منابع حسابداری ای سوال شامل تمامی دروس معرفی شده در آزمون های استخدامی است و به جد می تواند به داوطلبان کمک کند تا با بالا بردن توان علمی و تست زنی خود در این آزمون ها موفقیت را از آن خود نمایند.

این دروس شامل دروس حسابداری های میانه و شرکت ها و صنعتی گرفته تا اقتصادهای خرد و کلان و دیگر دروس به همراه جزوات تخصصی است.در کنار دروس تخصصی مواد عمومی را نیز قرار داده ایم تا بتوانید با یکی از کامل ترین بسته های حسابداری با قدرت تمام به سراغ رقابت های علمی بروید.

سوالات استخدامی حسابداری

سوالات استخدامی حسابداری ای سوال

کتاب استخدامی حسابداری یکی دیگر از مجموعه هایی است که در اکثر آزمون های استخدامی افراد متقاضی به دنبال دریافت آنها هستند زیرا سمت شغلی حسابدار و حسابرس مورد نیاز تمامی آزمون های استخدامی بوده و خواهد بود.

همانطور که پیشتر در سال های قبل آزمون های استخدامی ثبت اسناد و تامین اجتماعی از استخدام هایی بودند که داوطلبان رشته های مالی و حسابداری به همراه  آزمون های استخدام آموزش پرورش و شهرداری ها از این مجموعه سوالات حسابداری استفاده کردند و در ارتباط با ما از نقش به سزای این مجموعه سوالات در موفقیت های خود گفتند شما نیز می توانید از این مجموعه برای بالا بردن توان علمی و آشنایی با نمونه سوالات استخدامی حسابداری آزمون خود بهره بگیرید.

آیا می دانید ای سوال از سال ۱۳۹۰ مشغول فعالیت بوده و از قدیمی ترین های این حوزه است ؟

چرا ای سوال را انتخاب کنیم ؟

زیرا این مجموعه که با عنوان سوالات تخصصی حسابداری ارائه شده است از مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات آزمون های استخدامی تشکیل شده است پس به جای اتلاف وقت تنها این مجموعه را مطالعه نمائید.

ای سوال نشان داده همواره جزو پیشتازان در ارائه نمونه سوالات استخدامی و بسته های فوق کامل است لذا این بار نیز با تقدیم نمودن یک پکیج بسیار عالی جهت قبولی شما در آزمون های استخدامی حسابداری تلاش نموده ایم تا با دانلود این مجموعه وقت ارزشمندخود را تنها صرف مطالعه نمائید و به سراغ دیگر مجموعه های مشابه نگردید.

جدول دروس آزمون استخدامی رشته حسابداری
رشته مورد نظر بخش ها مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد
لیست دروس
حسابداری و مسئول امور مالی دروس تخصصی رشته حسابداری ۱- اصول حسابداری
۲- حسابرسی
۳- حسابداری شرکت ها ، میانه،مالی و صنعتی۴- اقتصادهای خرد و کلان
دروس عمومی رشته حسابداری
  1. درس معارف اسلامی
  2. درس زبان و ادبیات فارسی
  3. درس زبان انگلیسی
  4. درس آمار و ریاضیات مقدماتی
  5. درس هوش و استعداد
  6. درس کامپیوتر
  7. درس اطلاعات عمومی و مبانی قانونی

سوالات استخدامی حسابداری

سوالات استخدامی حسابداری (تخصصی+پاسخ)

  • سوالات درس اقتصاد خرد ( ۱۷۲ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس اقتصاد کلان ( ۱۵۴ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس حسابرسی ( ۴۷ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس اصول حسابداری ( ۱۷۶ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس اصول حسابداری شرکت ها ( ۹۶ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس ریاضی و آمار ( ۱۵۲ عدد + پاسخ )
  • سوالات درس تئوریهای مدیریت ( ۱۶۷ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات درس حسابداری میانه ۵۸ عدد
  • سوالات درس حسابداری مالی ۷۴ عدد
  • سوالات درس حسابداری صنعتی ۹۱ عدد
  • جزوه اقتصاد کلان ویژه آزمون های استخدامی رشته حسابداری
  • جزوه حسابرسی ویژه آزمون های استخدامی رشته حسابداری

منابع استخدامی حسابداری (عمومی+پاسخ) 

  • ۴۹۸ سوال معارف اسلامی
  • ۴۱۲ سوال زبان و ادبیات فارسی
  • ۳۹۴ سوال زبان انگلیسی
  • ۵۱۸ سوال آمار و ریاضیات مقدماتی
  • ۴۹۲ سوال هوش و استعداد
  • ۴۴۱ سوال کامپیوتر
  • ۵۷۱ سوال اطلاعات عمومی و مبانی قانونی
  • جزوه ICDL ویژه آزمون های استخدامی

نمونه سوالات عمومی فوق به همراه پاسخ نامه بوده و از مهم ترین سوالات عمومی سال های اخیر گلچین شده اند که می توانید با مطالعه این نمونه سوالات به جد تحولی بزرگ در دانش عمومی خود ایجاد نمائید.

درس نامه های تخصصی رشته حسابداری

  • ۸۷ صفحه جزوه درس اقتصاد خرد
  • ۸۶ صفحه جزوه درس حسابرسی صنعتی
  • ۹۱ صفحه جزوه درس حسابرسی
  • ۷۸ صفحه جزوه درس اصول حسابداری
  • ۸۲ صفحه جزوه حسابداری در درس حسابداری شرکت ها
  • ۷۲ صفحه جزوه درس حسابداری میانه

در کنار مجموعه سوالات استخدامی حسابداری بخش جزوات را نیز ارائه نموده ایم تا با تنها یک خرید بتوانید به تمامی نیازهای خود پاسخ دهید و دیگر به دنبال خرید بسته های مشابه نباشید.

به راستی برای موفقیت در یک آزمون استخدامی حسابداری چه باید کرد ؟

آزمون های استخدامی حسابداری همواره مورد توجه فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند چرا که تعداد زیادی از مردم اجتماع ما تصور باز کار خوبی از این رشته دارند که خیلی هم اشتباه نیست لذا این رشته در آزمون های استخدامی همواره داوطلبان استخدام زیادی را به سوی خود جذب می کند،با همین استدلال ها می توان به اهمیت مطالعه سوالات استخدامی حسابداری پی برد.

داوطلبی که برای موفقیت در یک آزمون استخدامی خود به منابع خوب و استاندارد دسترسی دارد و تلاش و زمان خود را معطوف به مطالعه آنها می کند قطعا چند گام جلوتر از دیگر رقبای خود است.

منابع استخدامی حسابداری

ای سوال و نمونه سوالات حسابداری

ای سوال با ارائه کامل ترین سوالات استخدامی حسابداری در کنار جزوات کامل این رشته تلاش نموده تا بهترین گزینه ممکن را در اختیار شما خوبان قرار داده است پس به جای اتلاف زمان در انتهای همین مطلب این مجموعه استثنایی را تهیه و مطالعه آنرا شروع بفرمائید.

کامل ترین مجموعه استخدامی حسابداری را تیم ای-سوال با تلاشی در خور شما عزیزان خدمت شما ارائه نموده است.این مجموعه سوالات برای کلیه آزمون های استخدامی مناسب می باشد که امیدواریم به واقع باعث قبولی شما داوطلب گرامی در آزمون های پیش رو گردد.این مجموعه با بررسی در سال ۱۴۰۳ و اصلاحات مورد نیاز به صورتی کامل تر و جامع تر در این سال ارائه و امیداوریم با استفاده از آن بتوانید موفقیتی خاطره انگیز را برای خود رقم بزنید.

لازم به ذکر است در مورد بسته کمک آموزشی رشته پرستاری که برای آزمون های استخدامی آماده نموده ایم بگوییم که این محصول از فایل های pdf تشکیل شده و کاملا مطابق با مفاد آزمون های استخدامی مهم کشور تنظیم و ارائه می گردد.

کتاب سوالات استخدامی حسابداری

این کتاب کامل ترین مجموعه ویژه رشته حسابداری است که داوطلبان آزمون های استخدامی می توانند با استفاده از آن به بهترین شکل خود را آماده رقابت های علمی جهت موفقیت در آزمون های استخدامی نمایند.این مجموعه به زودی به حالت پرینت شده نیز امکان ارسال به سراسر کشور را خواهد داشت.امیداوریم بتوانیم به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را به عنوان مرجع ارائه دهنده منابع استخدامی انجام دهیم.

پیشنهاد تهیه کتاب : شما داوطلبان گرامی می توانید برای تهیه این کتاب از انتشارات نشر برتر کمک بگیرید و کتاب این انتشارات را تهیه نمایید. این کتاب کامل ترین و بهترین کتاب استخدامی حسابداری کشور می باشد.

کتاب سوالات استخدامی حسابداری

مهم ترین سوالات آزمون استخدامی رشته حسابداری

ای سوال با ارائه مهم ترین سوالات آزمون های استخدامی حسابداری در قالب یک بسته کمک آموزشی تلاش نموده است تا با ارتقاء دانش تخصصی داوطلبان این رشته آنها را به بهترین شکل آماده رقابتی سخت با دیگر داوطلبان نماید. این اطمینان به شما داده خواهد شد با دانلود این مجموعه منحصر به فرد می تواند به بالاترین توانائی تست زنی در دروس تخصصی حسابداری دست یابید تا انشالله در بین نفرات برتر قرار بگیرید.

سوالات پرتکرار استخدامی حسابداری

مجموعه ای که تحت عنوان نمونه سوالات آزمون های استخدامی حسابداری توسط ای سوال تقدیم شما داوطلبان عزیز شده است در واقع نمونه سوالات پرتکرار استخدامی حسابداری می باشد که داوطلبان آزمون های استخدامی امسال می توانند با مطالعه آن به بهترین شکل و جدی ترین حالت ممکن خود را آماده و مهیای آزمون علمی خود نموده تا در رقابت با دیگر داوطلبان نمرات و رتبه های مورد نظر را کسب کرده و موفقیت شیرین و خاطره انگیزی را تجربه نمایند.

این بسته شامل سوالات و درس نامه های تخصصی رشته حسابداری بوده و مطالعه این منابع ارزشمند می تواند تمامی نیازهای مطالعاتی شما را برآورده نماید.

نتیجه گیری :

تهیه منابع مناسب برای آزمون های استخدامی یکی از مهم ترین اقدامات هر داوطلب باهوش و آینده نگر است، این مورد به قدری اهمیت دارد که اگر چنانچه با استفاده از منابع و سوالات بی کیفیت و فاقد استاندارد به آماده سازی علمی خود مشغول شوید این اطمینان را به شما خواهیم داد که تمامی زحمات شما بر باد خواهد رفت. ای سوال این اطمینان را به شما می دهد که با تهیه سوالات آزمون استخدامی حسابداری بتوانید به بهترین شکل ممکن در مسیر قبولی در آزمون استخدامی حسابداری خود گام برداشته و به این مهم دست یابید. تمامی دروس در بخش های سوالات دارای پاسخ های تشریحی بوده و در بخش درس نامه ها ما تلاش نموده ایم تا با تقدیم نمودن بهترین منابع شما را به طور کامل از مطالعه هر منبع دیگر اعم از سوالات و درس نامه های دیگر بی نیاز نماییم.

3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68669
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25827
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7735
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17154
% 20تخفیف
76000 تومان
95000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 791 مگابایت
29040