سوالات استخدامی رشته حقوق (منابع جامع حقوق ۱۴۰۲)

قیمت :
111000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
سوالات استخدامی حقوق

 

منابع استخدامی رشته حقوق کاری از ای سوال ویژه آزمون های استخدامی سال جدید کامل ترین بسته کمک آموزشی ای سوال شامل سوالات و جزوات آزمون استخدامی حقوق به همراه پاسخ نامه های تشریحی می باشد که می توانید آنرا با بهترین کیفیت از ای سوال دانلود نمائید. سوالات تخصصی حقوق شامل اصل نمونه سوالات سال های قبل بوده که می تواند برگ برنده شما محسوب شود.
content_copy سوالات و جزوات ارائه شده ویژه آزمون های استخدامی حقوق در ای سوال همگی توسط این پایگاه تهیه و منتشر شده اند و هر گونه استفاده غیر مطالعاتی به قصد کسب منفعت مالی به دور از اخلاق می باشد ، جرم تلقی شده و متخلفین مورد پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
سوالات استخدامی حقوق

سوالات استخدامی حقوق از دیگر مجموعه های تخصصی استخدامی ای-سوال است که خدمت شما ارائه می گردد.این مجموعه دارای کامل ترین عناوین استخدامی و سوالات مهم و کاربردی دروس رشته حقوق می باشد و ای سوال به عنوان یکی از با سابقه ترین متولیان ارائه دهنده سوالات استخدامی در کشور تلاش نموده تا تمهیدی بیاندیشد تا که خریداران این مجموعه از مطالعه هر گونه نمونه سوال و منبع دیگر بی نیاز شوند.ما با بررسی بسیاری از آزمون های استخدامی با تجمیع این پک فوق العاده کامل و کاربردی تلاش نموده ایم تا آمادگی شما را برای شرکت در آزمون های استخدامی به گونه ای ارتقاء دهیم تا پس از دانلود و مطالعه این محصول امکان قبولی تان در آزمون های استخدامی بسیار بالا برود چرا که معتقدیم مطالعه منابع استاندارد مهم ترین و اساسی ترین گام در مسیر موفقیت شماست.

لازم به ذکر است هیچ کدام از وبسایت های ارائه کننده سوالات استخدامی سوالات حقوق را به این شکل و با این حجم ارائه نداده اند و مطمئن باشید تهیه نمودن این نمونه سوالات می تواند بسیار کمک کننده شما داوطلب گرامی در رسیدن به موفقیت در آزمون علمی پیش رو باشد.

کامل ترین منابع رشته حقوق ویژه ۱۴۰۲

(سوالات و درس نامه های تخصصی حقوق)

موفقیت با مطالعه کامل ترین سوالات استخدامی رشته حقوق

سوالات استخدامی حقوق

این مجموعه در سال ۱۴۰۲ آپدیت شده است

سوالات استخدامی حقوق (بخش تخصصی + پاسخ نامه)

  • نمونه سوالات استخدامی آزمون دفتریاری ۱۶۲ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق ثبت ۶۵ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق اساسی ۴۱ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق تجارت ۱۷۸ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق اداری ۹۳ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق مدنی و تعهدات ۱۰۲ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی حقوق جزاء عمومی ۱۲۴ عدد
  • نمونه سوالات استخدامی درس متون فقه ۲۴۸  عدد
  • نمونه سوالات استخدامی (حقوق مدنی ا تا ۸) ۷۰۱ عدد

۲‌/ سوالات آزمون استخدامی حقوق (عمومی + پاسخ نامه )

  • تمامی ۷ درس عمومی که برای هر درس ۶۰۰ نمونه سوال طلایی به همراه پاسخ نامه ارائه نموده ایم.

۳ / درس نامه های ویژه آزمون های استخدامی

  • درس نامه ویژه زبان و ادبیات فارسی
  • درس نامه ویژه معارف اسلامی
  • درس نامه ویژه فناوری اطلاعات
  • درس نامه ویژه زبان انگلیسی عمومی
  • درس نامه ویژه هوش و توانمندی های عمومی
  • درس نامه ویژه اطلاعات عمومی و مبانی قانونی
  • درس نامه ویژه مهارت های کامپیوتر

به جرات می توانیم بگوییم ای سوال کامل ترین درس نامه های آزمون های استخدامی را تقدیم خریداران خود می نماید. در مورد سوالات استخدامی حقوق نیز این  اطمینان به شما داده می شود که در بخش درس نامه های عمومی اوضاع به همین منوال خواهد بود.

دفترچه های استخدامی ویژه آزمون های حقوق

  • دفترچه آزمون های استخدامی دستگاه های دولتی ( آزمون های ۹۴ تا ۱۴۰۱ + پاسخ نامه )
  • دفترچه آزمون های ۵ سال اخیر آزمون های دولتی + پاسخ نامه

نکات کلیدی بسته استخدامی حقوق

این مجموعه برای تمامی آزمون های استخدامی حقوق بسیار کارآمد و مفید خواهد بود و کلیه داوطلبان رشته حقوق خواهند توانست از آن بهره مند شوند چرا که تمامی دروس تخصصی رشته حقوق را پوشش داده ایم و با دریافت اینبسته می توانید کلیه دروس خود را تقویت نموده تا انشالله در آزمون پیش رو موفقیت را تجربه نمائید

نکته مهم : ضمن آرزوی موفقیت بسیار مفتخریم کامل ترین مجموعه نمونه سوالی رشته حقوق ویژه آزمون های استخدامی را خدمت شما ارائه نمائیم.مطمئنا مطالعه این مجموعه که دارای ۴۵ فایل PDF و تعداد سوال بیش از ۲۰۰۰ عدد می باشد می تواند به داوطلبان آزمون استخدامی پیش رو که رشته دانشگاهی شان گرایش های مختلف حقوق و یا علوم سیاسی می باشد کمک فوق العاده ای نماید.امیدواریم پس از قبولی ما را به دوستانتان معرفی نمایید…

سوالات استخدامی حقوق

کارشناس حقوق آینده و مطالعه سوالات حقوق

اگر قصد شرکت در یک آزمون استخدامی حقوق را دارید و می خواهید با مطالعه نمونه سوالات عمومی و تخصصی و مطالعه درس نامه هایی کاملا ویژه خود را برای یک آزمون استخدامی حقوق آماده نمائید پیشنهاد می کنیم حتما نمونه سوالات استخدامی حقوق ارائه شده توسط ای سوال را مطالعه نمائید چرا که شامل نمونه سوالات تخصصی و عمومی به همراه درس نامه های مورد نیاز شما می باشد و این قابلیت را دارد که هر داوطلبی با هر سطح علمی را به بالاترین درجه برساند.

مجموعه ای که در هیچ سایتی نظیر آنرا نخواهید یافت اکنون آماده دانلود شده است تا شما خوبان در مطالعه منابع آزمون پیش رو هیچ مشکلی نداشته باشید.

کتاب استخدامی رشته حقوق

اگر برای موفقیت در آزمون های استخدامی حقوق نیاز به مطالعه کتاب استخدامی رشته حقوق دارید می توانید با پشتیبانی ای سوال تماس گرفته تا نسبت به ارسال کتاب حقوق برای شما مقدمات لازم را فراهم نمائیم. کتاب استخدامی رشته حقوق ای سوال کامل ترین کتاب ویژه آزمون های استخدامی رشته حقوق می باشد که به همراه پاسخ نامه تقدیم شما خوبان خواهد شد. این کتاب در یک روز کاری برای شما ارسال خواهد شد. اطمینان می دهیم کتاب ارائه شده بتواند به طور کامل نیازهای مطالعاتی شما را مرتفع سازد.

جزوه استخدامی رشته حقوق

جزوات استخدامی رشته حقوق نیز در کنار نمونه سوالات آزمون حقوق تقدیم خواهد شد. این جزوات و درس نامه ها می تواند شما را آماده تست زدن نماید. امیدواریم درس نامه هایی که خدمت شما عزیزان ارائه می نمائیم بتواند شما را به دوران اوج تحصیل برده تا بتوانید به طور کامل آماده تست زدن شوید. این درس نامه ها کامل ترین مفاهیم و در عین حال دقیق ترین ها را تقدیم شما خواهد نمود.

نمونه سوالات استخدامی حقوق جزا

سوالات استخدامی حقوق جزا شامل سوالات استخدامی جزای عمومی و تخصصی بوده که به همراه پاسخ نامه می باشد. این سوالات در کنار درس نامه های حقوق جزا می تواند شما را به طور کامل آماده پاسخ گویی به سوالات استخدامی حقوق جزا در آزمون استخدامی نماید.

انشالله که مجموعه ارائه شده می تواند به طور کامل شما را برای کسب موفقیت در این رقابت علمی آماده سازد. درس حقوق جزا یکی از مهم ترین دروس در آزمون های استخدامی حقوق است و مجموعه ای سوال چه در بخش دانلودی و چه در کتاب ارائه شده به طور کامل درس حقوق جزا را برای شما پوشش خواهد داد.



سفارش و دانلود مجموعه
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68670
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25829
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7736
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17155