سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران (بسته تضمینی ای سوال )

0
امتیاز 0 از 0 رای

دانلود سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران ( سوالات استخدامی ایسنا)

سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران را در این بخش از وب سایت ای سوال برای شما داوطلبین عزیز این آزمون استخدامی تهیه و آماده نموده ایم .به همین دلیل عرض توضیحاتی راجع به این بسته را ضروری دیدیم تا انشالله با آگاهی کامل از محتویات این مجموعه بتوانید انتخابی هوشمندانه را تجربه نمائید. امید داریم از این بسته فوق کامل نیز نهایت استفاده را برده و تمامی داوطلبینی که از این نمونه سوالات استخدامی استفاده کرده اند به جمع پذیرفته شدگان این آزمون استخدامی راه پیدا کنند. همچنین لازم به ذکر است که ای سوال کار شما را هموارتر کرده است به این دلیل که مطالعه سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران ای سوال بهترین قدم برای پیروز شدن در آزمون پیش رو بوده و انشاالله که نهایت استفاده را از مجموعه برده و به استخدام نهایی این سازمان در بیایید.

مختصری در خصوص تولید نمونه سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران ….

سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران

خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)‌ تنها خبرگزاری با هویت دانشجویی و نخستین خبرگزاری غیردولتی ایران پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی محسوب می شود که امتیاز آن در تاریخ ۱۳۷۸/۴/۲ از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختیار جهاددانشگاهی قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجویان ایران با بهره‌گیری از سرمایه‌ی اندیشه، صداقت و با تکیه بر توان، خلاقیت، نوآوری جوانان دانشجو در ۱۳ آبان ۱۳۷۸ با اظهار لطف مقام معظم رهبری خطاب به ایسنا که فرمودند: “اخبار خوب، مفید و امیدبخش مخابره کنید.”  با هدف اطلاع رسانی صحیح، بهنگام و همه جانبه به صورت آزمایشی و در ۱۶ آذر همان سال مصادف با روز دانشجو به صورت رسمی به عرصه اطلاع‌رسانی گام نهاد.

مختصری درباره خبرگزاری دانشجویان ایران

سازمان خبرگزاری دانشجویان ایران بعنوان اولین سازمان جمع آوری خبر با تیتر آژانس پارس در سال ۱۳۱۳ ه . ق و یکی از وزارتخانه ها بعنوان وزارت امور خارجه بوجود آمده و آغاز به کار کرده است.۳ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یعنی در تاریخ دی ماه ۱۳۶۰، با تصمیم گیری تمامی نمایندگان مجلس ، خبرگزاری پارس به خبرگزاری دانشجویان ایران تغییر نام داد که آنرا با نام انحصاری ایرنا (IRNA) می شناسند.حال در ادامه توضیحات می توانید به ریز محتویات بسته فوق کامل سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران دست یابید.


قسمت عمومی سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ویژه آزمون استخدامی سال ۹۷ )

  • ۶۷۵ عدد سوال ادبیات فارسی
  • ۵۲۵ عدد زبان انگلیسی
  • ۴۸۰ عدد سوال ریاضی و آمار
  • ۶۳۰ عدد سوال مهارت های کامپیوتر
  • ۸۱۵ عدد سوال معارف اسلامی
  • ۵۷۵ عدد سوال هوش و استعداد

قسمت دفترچه سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ویژه آزمون استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران )

  • دفترچه نخستین دوره استخدامی دستگاههای اجرایی ( خرداد ۹۴ + پاسخنامه )
  • دفترچه دومین دوره استخدامی دستگاههای اجرایی ( اسفند ۹۴ + پاسخنامه )
  • دفترچه سومین دوره استخدامی دستگاههای اجرایی ( آبان ۹۵ + پاسخنامه )

ما در وبسایت استخدامی ای سوال سالها ی سال است که با هدف ارائه کردن برترین پکیج های نمونه سوالات استخدامی در تلاشیم تا بهترین و با کیفیت ترین بسته سوالات را به همراه بهترین قیمت ها خدمت شما داوطلبین عزیز ارائه نمائیم . لازم به ذکر است مطمئنا شما داوطلبین گرامی این تعداد نمونه سوالات را به هیچ عنوان در هیچ وبسایتی به غیر از وبسایت ای سوال نمی توانید دریافت نمایید لذا لازم به ذکر است اگر در هنگام خرید با مشکلی روبرو شده اید می توانید سریعا آنرا با شتیبانی این وبسایت در میان بگذارید تا در اسرع وقت به مشکل شما رسیدگی شود.

دانلود مجموعه فوق کامل سوالات استخدامی خبرگزاری دانشجویان ایران

۴۴۵۰۰ تومان – سفارش و دانلود مجموعه
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
51000 تومان
1.2
امتیاز 1.2 از 39 رای
content_copy 520 مگابایت
11326
% 50تخفیف
50000 تومان
100000 تومان
3
امتیاز 3 از 40 رای
content_copy 800 مگابایت
30969
0 تومان
4.3
امتیاز 4.3 از 14 رای
content_copy 594 مگابایت
103005
49500 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 6 رای
content_copy 758 مگابایت
34238
0 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 31 رای
content_copy 700 مگابایت
90359
55000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 714 مگابایت
21520