سوالات استخدامی رشته مدیریت (ویژه آزمون های ۱۴۰۳)

قیمت :
106000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
سوالات استخدامی مدیریت
سوالات استخدامی رشته مدیریت ویژه آزمون های سال ۱۴۰۳ کامل ترین مجموعه کشور ویژه آزمون های استخدامی ارگان های دولتی، بانک ها و شرکت هاست و تضمین میکنیم با مطالعه این مجموعه می توانید به بالاترین سطح از آمادگی علمی دست یابید.مجموعه نمونه سوالات استخدامی مدیریت شامل اصل دفترچه های آزمون های استخدامی این رشته در سال های بین ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۲ می باشد که به همراه پاسخ نامه تقدیم شما می گردد.

موفقیت در آزمون های استخدامی مدیریت

مطالعه منابع دقیق و استاندارد

نمونه سوالات استخدامی آزمون مدیریت وبسایت ای سوال از آندست محصولاتی است که این سایت آنرا با گارانتی بازگشت وجه ارائه نموده است.این مجموعه منحصر به فرد با دارا بودن کلیه نمونه سوالات و جزوات مهم و مرتبط می تواند به یک انتخاب هوشمندانه تبدیل شود.نمونه سوالات تخصصی رشته مدیریت در کنار جزواتی که چکیده مهم ترین نکات و درس نامه های اختصاصی آزمون های استخدامی هستند همه و همه می توانند نوید یک آزمون متفاوت را برای شما داشته باشد.

دانلود کامل ترین منابع آزمون های استخدامی مدیریت

سوالات و درس نامه های استخدامی رشته مدیریت

لازم به ذکر است این محصول در ازمون فراگیر ششم و هفتم با استقبال بی نظیر رو به رو شد و توانست رضایت ۱۰۰ درصدی مشتریان را کسب نماید و به همین دلیل و اطمینانی که از این مجموعه وجود دارد تیم ای سوال آنرا با گارانتی عودت وجه تقدیم شما خوبان نموده است.

رشته مدیریت از رشته هایی است که سوالات استخدامی آن همواره در آزمون های استخدامی بانک ها و دیگر ادارات کاربرد فراوانی دارد. سوالات استخدامی مدیریت را از ای-سوال می توانید با کاملترین شکل ممکن دریافت نموده و گامی به واقع مهم و بلند در جهت استخدام و قبولی در آزمون پیش روی خود بردارید.این نمونه سوالات یکی از بهترین و پرتکرار ترین نمونه سوالات استخدامی مدیریت در سراسر اینترنت است و تیم ای-سوال با افتخار آنرا جهت استقاده شما قرار داده است.

این مجموعه بدون شک بهترین انتخاب برای آزمون های استخدامی رشته مدیریت خواهد بود چرا که به همراه نمونه سوالات تخصصی جزوات استخدامی مدیریت نیز ارائه شده است و این بسته فوق کامل که به همراه پاسخ نامه تشریحی تقدیم می شود خواهد توانست تمامی نیازهای شما خوبان را رفع نماید.

کامل ترین مجموعه سوالات و جزوات استخدامی مدیریت در کشور

موفقیت در آزمون های استخدامی ۱۴۰۳

مجموعه استخدامی رشته مدیریت

۱ / نمونه سوالات استخدامی مدیریت به همراه پاسخ نامه تشریحی

  • ۴۸۵ سوال استخدامیتئوریهای مدیریت
  • ۱۴۰ سوال استخدامی بازاریابی
  • ۸۰ سوال استخدامی پژوهش
  • ۲۹۸ سوال استخدامی ریاضی و آمار
  • ۱۵۰ سوال استخدامی تحقیق در عملیات
  • ۱۷۹ سوال استخدامی مدیریت مالی

۲ / درس نامه های تخصصی رشته مدیریت

  • جزوه آمار مقدماتی ۱۸۵ صفحه
  • جزوه بازاریابی ۲۷۳ صفحه
  • جزوه تئوریهای مدیریت ۶۰ صفحه

۳ / منابع عمومی ویژه آزمون های مدیریت

  1. سوالات معارف اسلامی ۱۵۰۰ عدد
  2. سوالات زبان انگلیسی ۱۲۰۰ عدد
  3. سوالات هوش و استعداد ۱۳۰۰ عدد
  4. سوالات زبان و ادبیات فارسی ۲۵۰۰ عدد
  5. سوالات آمار و ریاضیات ۲۰۰۰ عدد
  6. سوالات کامپیوتر و فن آوری اطلاعات ۲۴۵۰ عدد
  7. سوالات اطلاعات عمومی ۲۲۵۰ عدد

کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی مدیریت که برای آزمون های استخدامی بسیار مهمی باشد را می توانید با ۲۰٪ تخفیف به همراه پاسخ نامه کامل از ای-سوال دریافت نمایید.ما اطمینان می دهیم این مجموعه همانی است که شما به دنبال آن هستید.

مجموعه استخدامی مدیریت ای سوال در سال ۱۴۰۳ مورد بازبینی و آپدیت قرار گرفت تا با اضافه شدن موارد مورد نیاز یک بسته به روز و جامع را دریافت نمائید.این مجموعه برای آزمون های سال ۱۴۰۳ آپدیت شده است لذا می توانید با دانلود و مطالعه این بسته فوق کامل به بهترین نحو ممکن به بالاترین سطح از آمادگی علمی دست یابید.

سوالات استخدامی درس تئوری های مدیریت

یکی از دروس مهم و کاملا کاربردی در منابع استخدامی بخش تخصصی رشته مدیریت درس تئوری های مدیریت می باشد. نمونه سواالات تئوری های مدیریت در کنار یک درس نامه ارزشمند به همراه جواب کاملا تشریحی در این مجموعه ارزشمند موجود بوده و مطالعه این سواالات و درس نامه ها میتواند شما را در بخش تئوریهای مدیریت کاملا آماده تست زنی در روز آزمون نماید.

منابع استخدامی مدیریت ۱۴۰۳ / موفقیت تضمینی

اگر قصد شرکت در آزمون های استخدامی سال ۱۴۰۳ را دارید بدون تردید مطالعه نمونه سوالات و درس نامه های تخصصی مدیریت میتواند برای شما یک چالش محسوب شود. ای سوال سال ها تلاش و تجربه خود را به کار بسته است تا با ارائه کامل ترین منابع و سوالات استخدامی مدیریت مسیر مطالعه شما را روشن و هموار نماید تا بتوانید با تمرکز و جدیت تنها به مطالعه منابع استاندارد مشغول شده و موفقیت مدنظر خود را کسب نمائید.

این مجموعه اررشمند کامل ترین و به جرات استانداردترین منابع آزمون های استخدامی مدیریت را تقدیم شما خوبان خواهد نمود که تماما دارای جواب های تشریحی می باشد.

دانلود نمونه سوالات استخدامی مدیریت بلافاصله پس از پرداخت امکان پذیر خواهد بود



سفارش و دانلود مجموعه
3
امتیاز 3 از 4 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68673
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7736
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17156
% 20تخفیف
76000 تومان
95000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 791 مگابایت
29042