سوالات استخدامی درس متره و برآورد (کامل ترین منبع کشور)

5
امتیاز 5 از 1 رای
ای سوال

سوالات استخدامی درس متره و برآورد یکی دیگر از منابع و سوالات استخدامی رشته عمران است.این مجموعه شامل نمونه سوالات و جزوه استخدامی درس متره و برآورد است که در بخش سوالات به همراه پاسخ نامه ارائه می گردد، اگر می خواهید از خصوصیات و محتویات این بسته بی نظیر اگاه شوید تا انتهای این بخش با ما همراه شوید.

با ای سوال در متره و برآورد ۱۰۰ بزنید

کامل ترین مجموعه سوالات و درس نامه

درس متره و برآورد از جدی ترین مباحث رشته عمران است که در آزمون های استخدامی همراه از چالش های جدی داوطلبان آزمون های استخدامی بوده و همواره داوطلبان به دنبال بسته ای خوب و کامل شامل سوالات و جزوات دقیق و بهینه هستند تا با مطالعه آنها نیازهای مطالعاتی خود را در مباحث این درس مرتفع نمایند،نقاط ضعف خود را پوشش داده و با آشنایی سوالات مهم خود را آماده رقابت با دیگر افراد شرکت کننده در آزمون نمایند.

در ای سوال با ارائه یکی از کامل ترین بسته های ویژه این درس تلاش نموده ایم تا ضمن آشنا نمودن شما با نمونه سوالات کلیدی و مهم درس متره و برآورد با ارائه یک درس نامه دقیق که به دور از هر گونه پراکنده گویی و اضافات سردرگم کننده باشد به طور کاملا دقیق شما را مهیای رقابت با دیگر دوستان نماییم.

سوالات و جزوه استخدامی درس متره و برآورد

  • ۹۰ عدد نمونه سوال استخدامی متره و برآورد + پاسخ نامه
  • ۲۵۰ صفحه جزوه استخدامی درس متره و برآورد

مجموعه فوق بدون تردید کامل ترین و پربارترین منبع مطالعاتی درس متره و برآورد است که داوطلبان آزمونهای استخدامی رشته عمران می توانند با تکیه بر محتویات بی نظیر آن خود را به طور کامل در این درس تقویت نموده و آماده رقابت با دیگران نمایند.

آشنایی با درس متره و برآورد

متره و برآورد (به انگلیسی: Quantity surveying and estimating) در مهندسی عمران به فرایند اندازه‌گیری مقدار مصالح مورد نیاز برای اجرای یک پروژه یا محاسبه مقدار مصالح به کار رفته در یک پروژه اجرا شده گفته می‌شود. این اندازه‌گیری‌ها و آنالیزها معمولاً در جدول‌هایی خاص انجام می‌گیرند که به آن‌ها صورت وضعیت گفته می‌شود. متره و برآورد یکی از زیرمجموعه‌های مدیریت پروژه است. به افراد شاغل در این حرفه مترور گفته می‌شود. یک مترور باید درک خوبی از روش‌های ساخت و ساز و هزینه این روش‌ها داشته باشد.متره جهت محاسبه مقادیر و برآورد جهت پیش‌بینی قیمت اجرای پروژه‌های عمرانی کاربرد دارد.

وظایف یک مترور شامل موارد زیر است:

  • مقدار و کیفیت مصالح مورد نیاز
  • برآورد نیروی انسانی مورد نیاز برای اجرای پروژه
  • نرخ دادن در مناقصه ها
  • زمانبندی ساخت و ساز

منبع : ویکی پدیای فارسی

نتیجه پایانی :

ای سوال با سالها تجربه گرانبها در زمینه ارائه سوالات استخدامی در کشور که در کنار منابع خود جزوات و درس نامه های دقیقی را نیز ارائه می نماید توانسته است همه ساله داوطلبان زیادی را با منابع ارائه شده از اتلاف هزینه و سردرگمی رها نموده تا این عزیزان بتوانند با تمرکز روی دقیق ترین منابع ارائه شده با بهترین بازدهی ممکن برسند.

سوالات استخدامی درس متره و برآورد ارائه شده در پایگاه استخدامی ای سوال که شامل سوالات و جزوات مورد نیاز شما می باشد می تواند ضمن آشنایی کامل شما با نمونه سوالات مهم و کلیدی شما را به روزهای اوج تحصیل بازگرداند.

۸۱۰۰۰ تومان – خرید و دانلود
5
امتیاز 5 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
75000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24545
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22804
% 40تخفیف
0 تومان
0 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
67
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68758
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49587
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25877