دانلود نمونه سوالات استخدامی درس پایگاه داده

5
امتیاز 5 از 1 رای
ای سوال
فرمت فایل ها : پی دی اف – PDF قابلیت پرینت : دارد
نوع سوالات : چهار گزینه ای پاسخ نامه : دارد
زمان دانلود : پس از پرداخت حجم فایل : ۶۳۵Mb
دروس عمومی این مجموعه : اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی، کامپیوتر و فناوری اطلاعات(ICDL)، زبان انگلیسی، ریاضی و آمار، زبان و ادبیات فارسی، احکام و معارف اسلامی، استعداد و هوش تحصیلی
درس تخصصی این مجموعه : پایگاه داده
content_copy تمامی سوالات و مجموعه های ای سوال در قالب انتشارات نشر برتر به صورت ثبت شده ارائه می گردد و هر گونه کپی برداری توسط سایت های دیگر و افراد سودجو بدون تذکر موجب پیگرد قانونی خواهد شد.
سوالات استخدامی پایگاه داده یکی از منابع مرتبط با رشته کامپیوتر است. این درس از مهم ترین دروس تخصصی کامپیوتر است که تست زنی در آن بسیار در آزمون های استخدامی حائز اهمیت است. توصیه ای سوال به این است که اگر می خواهید در این درس به بالاترین سطح از توانائی تست زنی برسید به هیچ عنوان این مجموعه را از دست ندهید. به همراه سوالات تخصصی پایگاه داده مجموعه سوالات عمومی نیز به عنوان هدیه تقدیم شما می شوید. این نمونه سوالات که به عنوان هدیه به شما داده می شود خود از مهم ترین سوالات عمومی ازمون های استخدامی سال های گذشته می باشند.

کلیه سوالات استخدامی پایگاه داده و سوالات عمومی دارای پاسخ نامه می باشند و مطالعه این سوالات می توانند موفقیت شما را تضمین نمایند.

محتویات بسته سوالات استخدامی پایگاه داده

۱ / بخش سوالات تخصصی استخدامی درس پایگاه داده + پاسخ نامه

  • ۱۴۷ سوالات استخدامی پایگاه داده + پاسخ تشریحی

۲ / بخش سوالات دروس عمومی آزمون های استخدامی + پاسخ نامه

  • ۵۶۲ سوال تستی اطلاعات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانونی (+ پاسخنامه)
  • ۸۷۱ سوال تستی کامپیوتر و فناوری اطلاعات (+ پاسخنامه)
  • ۷۱۳ سوال تستی زبان انگلیسی (+ پاسخنامه)
  • ۴۵۲ سوال تستی ریاضی و آمار (+ پاسخنامه)
  • ۵۴۶ سوال تستی زبان و ادبیات فارسی (+ پاسخنامه)
  • ۸۹۲ سوال تستی سوال احکام و معارف اسلامی (+ پاسخنامه)
  • ۴۳۰ سوال تستی استعداد و هوش (+ پاسخنامه)

آشنایی با درس پایگاه داده

پایگاه داده (اختصاری پادا)، بانک داده، بانک اطلاعاتی، پایگاه اطلاعاتی (به انگلیسی: Database) در محاسبات، پایگاه داده مجموعه ای منظم و سازمان یافته از داده‌های ذخیره شده و الکترونیکی از سیستم رایانه ای است. در جایی که پایگاه داده‌ها پیچیده‌تر هستند، آنها اغلب با استفاده از تکنیک‌های طراحی رسمی و مدل‌سازی توسعه می‌یابند. سیستم مدیریت پایگاه داده (DBMS) نرم‌افزاری است که با کاربران نهایی، برنامه‌ها و خود پایگاه داده برای گرفتن و تجزیه و تحلیل داده‌ها در تعامل است. نرم‌افزار DBMS علاوه بر این، امکانات اصلی ارائه شده برای مدیریت پایگاه داده را نیز در بر می‌گیرد. از مجموع پایگاه داده، DBMS و برنامه‌های مرتبط می‌توان به عنوان «سیستم پایگاه داده» نام برد. غالباً از اصطلاح «پایگاه داده» برای اشاره آزادانه به هر یک از DBMS، سیستم پایگاه داده یا برنامه مرتبط با پایگاه داده استفاده می‌شود. دانشمندان کامپیوتر ممکن است سیستم‌های مدیریت پایگاه داده را براساس مدل‌های پایگاه داده‌ای که پشتیبانی می‌کنند طبقه‌بندی کنند. پایگاه‌های داده رابطه ای در دهه ۱۹۸۰ غالب شدند. این داده‌ها به صورت سطر و ستون در یک سری جداول مدل می‌شوند و اکثریت قریب به اتفاق از SQL برای نوشتن و پرس و جو از داده‌ها استفاده می‌کنند. در دهه ۲۰۰۰، پایگاه داده‌های غیر رابطه ای محبوب شدند که به آنها NoSQL گفته می‌شود زیرا از زبانهای مختلف پرس و جو استفاده می‌کنند.

منبع : ویکی پدیای فارسی

پایگاه داده را قورت بدهید

با دانلود و مطالعه سوالات استخدامی پایگاه داده می توانید به خوبی از پس پاسخگویی به سوالات در روز آزمون فائق آمده و انشالله با مطالعه دیگر مجموعه های رشته کامپیوتر به طور کامل در دروس تخصصی موفقیت مدنظر خود را کسب نمائید.

انتخاب منابع استاندارد پایگاه داده

پایگاه داده یا هر درس تخصصی دیگر تفاوتی ندارد. شما برای موفقیت در یک درس یا یک آزمون استخدامی می بایست از استانداردترین منابع و نمونه سوالات برای آمادگی علمی خود استفاده نمائید. این مجموعه که تحت عنوان نمونه سوالات استخدامی پایگاه داده تقدیم حضور شما خوبان می شود همگی از نمونه سوالات آزمون های سال های قبل گلچین شده اند و مطالعه این نمونه سوالات به طور حتم در آمادگی علمی شما نقش مثبت خود را خواهد داشت.

۸۹۵۰۰ تومان – خرید
5
امتیاز 5 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68669
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25827
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7735
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17154