سوالات استخدامی سازه های بتن آرمه ( دانلود سوالات و جزوات )

3.3
امتیاز 3.3 از 7 رای
ای سوال

دانلود نمونه سوالات استخدامی سازه های بتن آرمه

در ادامه ارائه مجموعه سوالات تخصصی رشته عمران قصد داریم نمونه سوالات استخدامی سازه های بتن آرمه را خدمت شما عزیزان معرفی و منتشر نمائیم.امیدواریم دانلود و مطالعه این بسته کامل و بی نظیر نیازهای مطالعاتی شما را در این درس مرتفع نماید تا انشالله درصد قابل قبولی در این درس کسب نمائید.

سازه های بتن آرمه یکی از مهم ترین دروس تخصصی رشته عمران است که در آزمون های استخدامی همواره از مواد تخصصی است که برگزارکنندگان آزمون ها آن را لیست می نمایند.این درس در ای سوال به همراه جزوات و درس نامه ای بسیار کامل ارائه می گردد تا ضمن آشنایی و مرور مهم ترین مطالب با تست زنی و آشنایی با مهم ترین نمونه سوالات احتمالی روز آزمون به طور کامل خود را برای یک آزمون سخت آماده نمائید.

آشنایی با درس سازه های بین آرمه

سازه بتنی سازه‌ای است که در ساخت آن از بتن یا به‌طور معمول بتن آرمه (سیمان، شن، ماسه و پولاد به صورت میلگرد ساده یا آجدار) استفاده شده باشد. در ساختمان در صورت استفاده از بتن آرمه در قسمت ستون‌ها و شاه تیرها و پی، آن ساختمان یک سازه بتنی محسوب می‌شود.امروزه بسیاری از پلها را از بتن آرمه می سازند. برای استفاده از پل‌های بلندتر و بیشتر شدن فاصله پایه پل‌ها از تیر پیشتنیده استفاده می‌شود.

مزایای سازه‌های بتنی

۱- ماده اصلی بتن که شن و ماسه می‌باشد ارزان و قابل دسترسی است.
۲- سازه‌های بتنی که مطابق با اصول آیین‌نامه‌ای طراحی و اجرا شده اند، در مقابل شرایط محیطی سخت، مقاومتر از سازه‌های ساخته شده با مصالح دیگر هستند.
۳- به علت قابلیت شکل پذیری بالای بتن، امکان ساخت انواع سازه‌های بتنی نظیر پل، ستون و … به اشکال مختلف میسر است.
۴- سازه‌های بتنی در مقابل حرارت زیاد ناشی از آتش سوزی بسیار مقاوم‌اند. آزمایش‌ها نشان داده اند که در صورت ایجاد حرارتی معادل ۱۰۰۰ درجه سانتی گراد برای یک نمونه بتن آرمه، حداقل یک ساعت طول می‌کشد تا دمای فولاد داخل بتن، که با یک لایه بتنی با ضخامت ۲٫۵ سانتی متر پوشیده شده است، به ۵۰۰ درجه سانتی گراد برسد.

منبع : ویکی پدیا فارسی

محتویات مجموعه سوالات استخدامی درس سازه ها بتن آرمه

  • سوالات استخدامی درس سازه های بتن آرمه ( ۱۰۰ عدد + پاسخ نامه )
  • جزوه استخدامی سازه های بتن آرمه ( کامل و بهینه شده )

سخن پایانی :

موفقیت اتفاقی نیست و افرادی که می توانند موفقیتی را به دست آورند قطعا تلاش های زیادی را برای رسیدن به مقصود خود انجام داده و سختی های خاصی را متحمل شده اند.برای شرکت قدرتمندانه در آزمون های استخدامی شما نیازمند آماده سازی بوده و بهترین شکل این آماده سازی مطالعه نمونه سوالات استخدامی است.ای سوال با سالها تجربه در زمینه ارائه منابع و نمونه سوالات آزمون های استخدامی اکنون به بزرگترین بانک این سوالات تبدیل شده است.موفقیت در آزمون استخدامی عمران و درس سازه های بتن آرمه با مطالعه سوالات و جزوات این درس دور از ذهن نخواهد بود لذا فرصت را از دست نداده و با دانلود این بسته بی نظیر یک گام بلند در جهت رسیدن به هدف خود بردارید.

 

3.3
امتیاز 3.3 از 7 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
75000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24545
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22804
% 40تخفیف
0 تومان
0 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
67
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68756
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49586
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25877