سوالات استخدامی درس سازه های فولادی ( به همراه جزوه کاربردی )

1.5
امتیاز 1.5 از 2 رای
ای سوال

سوالات استخدامی درس سازه های فولادی عنوان یکی دیگر از مجموعه های تخصصی رشته عمران است که در این بخش از منابع استخدامی ای سوال تقدیم شما داوطلبان می گردد.این بسته بی نظیر از چند جهت نسبت به مجموعه های مشابه متمایز است که در ادامه ضمن تشریح مشخصات به بیان آنها خواهیم پرداخت.مهم ترین بخش از خدماتی که ای سوال ارائه می نماید ارائه نمونه سوالات استخدامی است.

ما از سال ۱۳۹۰ مشغول ارائه خدمات به داوطلبان آزمون های استخدامی می باشیم،تفاوت ای سوال با دیگر سایت های مشابه این است که با تمامی مجوزهای لازم مشغول انجام وظیفه می باشد و قطع به یقین به دلیل سابقه فعالیت هیچ گاه اعتبار خود را فدای مسائل دیگر نخواهد نمود.

آشنایی با سازه های فولادی

سازه فولادی نوعی سازه است که مصالح اصلی آن که برای تحمل بارها و انتقال آن‌ها به کار می‌رود از فولاد است. اتصالات به کار رفته در این نوع سازه‌ها از نوع جوشی، پرچی یا پیچ می‌باشد و بسته به نوع اتصالات، قطعات طرح شده و کنترل‌های مربوط بر روی آن‌ها انجام می‌شود.اسکلت فولادی یا قاب فولادی اصطلاحی است که در ساختمان‌سازی به کار می‌رود. ساختمان‌هایی با اسکلت فولادی، از ستون‌های عمودی و تیرهای I-شکل افقی که به شکل شبکه‌های مستطیلی به هم وصل شده‌اند، تشکیل گردیده‌اند.این شبکهٔ مستطیل-شکل، وظیفهٔ نگه‌داری طبقات، سقف‌ها و دیوارهایی را که به اسکلت ساختمان وصل شده‌اند، بر عهده دارد. توسعهٔ این فناوری، امکان ساخت آسمان‌خراش‌ها را فراهم کرده‌است.

منبع : ویکی پدیای فارسی

محتویات سوالات استخدامی درس سازه های فولادی

  • ۱۱۰ عدد سوال درس سازه های فولادی
  • ۲۱۰ صفحه جزوه استخدامی سازه های فولادی ( کاملا کاربردی و بهینه )

با توجه به کیفیت بالای این سوالات و جزوات این بسته شکی نیست که دانلود و مطالعه این مجموعه ها می تواند داوطلبان آزمون های فنی و مهندسی را به طور کامل در درس سازه های فولادی با مهم ترین مسائل این درس آشنا نموده تا بتوانند به بهترین شکل به نمونه سوالات طرح شده روز آزمون پاسخ دهند.

خصوصیات منحصر به فرد مجموعه سازه های فولادی ای سوال

این مجموعه اولا شامل نمونه سوالات به تعداد مناسب است دوما جزوه بسیار دقیقی نیز برای شما تدارک دیده ایم که بسیار کامل اما به دور از گزافه گویی و پراکنده گویی است.از طرفی دیگر تمامی نمونه سوالات دارای پاسخ نامه است و همین موضوع می تواند به عمق دهی دانش شما در این درس منجر شود.در پایان این اطمینان به شما داده می شود که با تهیه و استفاده از سوالات استخدامی درس سازه های فولادی در کنار جزوه ارائه شده بتوانید به بهترین درصد ممکن در آزمون استخدامی خود دست یابید.

1.5
امتیاز 1.5 از 2 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
55000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 20 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24779
55000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22866
45000 تومان
3
امتیاز 3 از 22 رای
content_copy 700 مگابایت
68928
51000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49737
55000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25966