سوالات استخدامی پرستاری (دانلود ۱۰۰٪ رایگان)

قیمت :
101000 تومان
3.1
امتیاز 3.1 از 29 رای
سوالات استخدامی پرستاری
post_add در صورتی که در مورد مجموعه پرستاری به مجموعه جانبی نیاز دارید با شماره ۰۹۱۲۰۵۵۱۱۶۲ از طریق پیامک ارتباط بگیرید.
content_copy مجموعه سوالات استخدامی پرستاری توسط ایده آل رسانه جوان و وبسایت ای سوال تهیه و منتشر شده است و هر گونه کپی برداری تخلف بوده و به موجب قانون با متخلفین برخورد خواهد شد.

موفقیت در آزمون پرستاری ۱۴۰۲ / پاسخ نامه تشریحی

با اصل سوالات استخدامی پرستاری ای سوال

سوالات استخدامی رشته پرستاری ای سوال از نمونه سوالات تخصصی این رشته که در آزمون های سال های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ طرح شده است تشکیل شده که به همراه پاسخ نامه ارائه می گردد.سوالات استخدامی پرستاری به جرات شاهکار ای سوال در ارائه بسته ها و نمونه سوالات استخدامی است.این مجموعه که از اصل سوالات رشته پرستاری آزمون های ۹۰ تا ۱۴۰۰ بهره می برد به جرات می تواند موفقیت شما را تضمین نماید. تمامی این مجموعه دارای پاسخ نامه تشریحی بوده و پس از دانلود شما بی نیاز از هر گونه منبع مطالعاتی مشابه خواهید بود.

در مورد رشته پرستاری چه می دانید ؟

مطمئنا زمانی که صحبت از گذشت و ایثار به میان آید یکی از اولین مشاغلی که ارتباطی تنگاتنگ با این کلیدواژه ها خواهد داشت پرستاری می باشد. عزیزانی که از جان و همه چیز خود برای نجات دیگران می گذرند.

در همین ایام کرونا چه بسیار پرستارانی بودند که سختی پوشیدن لباس های استریل و استفاده از ماسک برای ساعاتی طولانی را به جان خریدند تا مبتلایان به کرونا از دام مرگ نجات دهند. شغلی سخت و نفسگیر که تنها باید عاشقش باشی تا این مشقت و سختی را به جان بخری. از همین جا دست بوس تک تک پرستاران کشور هستیم و آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را برایشان داریم.

خبر استخدام ۱۴۰۲ پرستاری

وزارت بهداشت قصد دارد ۱۰۰ هزار نیروی جدید استخدام کند.

عباس عبادی که با تسنیم مصاحبه می کرد از قرار دادن تعرفه گذاری خدمات پرستاری به عنوان بخشی از سرانه سلامت خبر داد و ادامه داد که وزات بهداشت به ۱۰۰ هزار نیروی جدید نیاز دارد.

استخدام ۱۲ هزار پرستار در مهر ماه

با توجه به اخبار رسیده در مهرماه ۱۴۰۲ آزمون استخدامی جذب نیروی پرستاری برگزار می شود و ۱۲ هزار پرستار به جذب وزارت بهداشت در خواهند آمد، مسئولین امیدوارند پس از این آزمون هیچ پرستار بیکاری در کشور وجود نخواهد داشت.

اخبار استخدامی پرستاری
مشاهده آخرین اخبار استخدام پرستاری در سال جدید ( صفحه ویژه استخدام پرستاران )

سوالات استخدامی پرستاری / آزمون ۱۴۰۲

این مجموعه ویژه آزمون پرستاری تامین اجتماعی تهیه و منتشر شده است که امیدواریم با دانلود و مطالعه این مجموعه بتوانید با موفقیت این آزمون را پشت سر گذاشته و جزو نفرات برتر قرار گیرید. سوالات استخدامی پرستاری این مجموعه همگی از مهم ترین و پرتکرارترین نمونه سوالات سال های اخیر آزمون های پرستاری هستند.

این مجموعه جامع شامل تمامی آن چیزهایی است که یک داوطلب آزمون استخدامی در سال ۱۴۰۲ شمسی به آن نیارمند است.اصل نمونه سوالات و جزوات استخدامی رشته پرستاری از این بسته یک پکیج بی نظیر ساخته است به گونه ای که اطمنیان قبولی با دانلود و مطالعه از این منابع بسیار بالا رفته و شما می توانید امیدوار باشید که این بسته جامع می تواند نقش موثر خود را در قبولی شما برای سال ۱۴۰۲ ایفاء نماید.

سوالات آزمون استخدامی پرستاری ( مطابق آخرین آزمون )

منابع آزمون :

منابع استخدامی آزمون پرستاری طبق آخرین آزمون برگزار شده توسط وزارت بهداشت که می تواند ملاک و معیار مطالعه داوطلبان عزیز باشد یکی از بهترین نقاط قابل اتکاء جهت مطالعه است که در ذیل در جدول تقدیم  می شود.

نوع سوالات و منابع پرستاری ریز منابع و دروس عمومی و تخصصی
بخش عمومی زبان و ادبیات فارسی ، زبان انگلیسی عمومی ، مهارت های کامپیوتری ، اطلاعات عمومی و مبانی قانونی ، هوش و استعداد ، ریاضیات و آمار ، معارف اسلامی و احکام
بخش تخصصی فیزیولوژی، مادران و نوزادان ، میکروبیولوژی ، روان پرستاری ، اپیدمیولوژی ، بیوشیمی ، کودکان ، بخش های ویژه ، بهداشت جامعه ، بهداشت روان ، داخلی و جراحی

آخرین آپدیت مجموعه پرستاری ( شهریور ماه ۱۴۰۲ )

کامل ترین و بهترین مجموعه سوالات و جزوات آزمون های استخدامی پرستاری تهیه شده از اصل نمونه سوالات آزمون های سال های قبل را با دقت و وسواس فراوان برای شما داوطلبان عزیز تهیه نموده ایم تا با مطالعه این مجموعه بی نظیر بتوانید به بهترین شکل ممکن خود را برای آزمون استخدامی پیش رو آماده نمائید. امید داریم با مطالعه این مجموعه استثنائی به بهترین شکل بتوانید موفقیت مدنظر را کسب نمایید.

ویروس کرونا و مجموعه سوالات استخدامی پرستاری

شیوع بیماری سراسری کرونا باعث شد تا کادر درمانی و قشر زحمت کش پرستاری بیش از پیش در صدر اخبار و در خط مقدم گروه های مبارزه با این ویروس منحوس قرار گیرند. همین موضوع سبب گردید تا با کمبود نیروی پرستار و کادر درمان این وضعیت به یک بحران ملی تبدیل شود. این موضوع تا جایی پیش رفت که وزارت بهداشت با درخواست کمک از داوطلبان این حوزه افرادی که علاقه مند به حوزه پرستاری هستند را به این بخش فراخوانی نمایند.
در اخبار ضمنی به گوش می رسد عزیزانی که به طور داوطلب در این بخش فعالیت می کنند در اولویت استخدام به عنوان نیروی پرستاری بوده و این عزیزان می توانند با استخدام به کار خود به طور سازماندهی شده ادامه دهند. ای سوال نیز به عنوان یک مجموعه کوچک رسالت خود را در ارائه کامل سوالات استخدامی پرستاری به جلو برده و با ارائه این مجموعه بدون دریافت هزینه کمک حال پرستاران عزیز باشد.

دانلود کامل ترین مجموعه سوالات استخدامی پرستاری / ویژه ۱۴۰۲

سوالات تخصصی / درس نامه های تخصصی / اصل سوالات

ما در ای سوال تلاش نموده ایم با جمع آوری و انتشار یکی از بهترین پکیج های رشته پرستاری به گونه ای تلاش کنیم که خریداران و داوطلبان این بخش به هیچ منبع مشابه دیگر نیاز نداشته و تنها با تهیه و خرید همین یک محصول به کلیه نمونه سوالا،جزوات و دفترچه های مورد نیاز خود برای حضوری هر چه قدرتمندانه در آزمون سال جاری دست پیدا کنند.مجموعه کتاب  استخدامی رشته پرستاری با توجه به آزمون سال ۱۴۰۲ بازبینی و با اضافه کردن سوالات اصلی این رشته پربارتر از همیشه تقدیم شما خوبان می شود.

جزئیات بسته اصل سوالات استخدامی پرستاری 

تمامی سوالات دارای پاسخ نامه می باشند

۱ / سوالات استخدامی پرستاری (تخصصی )

  • ۳۹۷ سوال استخدامی پرستاری سال های قبل به همراه پاسخ نامه
  • ۸۷۶ سوال استخدامی فیزیولوژی
  • ۷۶ سوال استخدامی مادران و نوزادان
  • ۱۱۳ سوال استخدامی میکروبیولوژی
  • ۷۸ سوال استخدامی روان پرستاری
  • ۹۲ سوال استخدامی اپیدمیولوژی
  • ۸۳ سوال استخدامی بیوشیمی
  • ۷۴ سوال استخدامی کودکان
  • ۱۴۶ سوال استخدامی بخش های ویژه
  • ۱۵۲ سوال استخدامی بهداشت جامعه
  • ۱۷۶ سوال استخدامی بهداشت روان
  • ۱۸۳ سوال استخدامی داخلی و جراحی

۲ / درس نامه های استخدامی پرستاری

  1. درسنامه تخصصی فیزیولوژی ( ۴۸ صفحه )
  2. درسنامه تخصصی داخلی و جراحی ( ۵۶ صفحه )
  3. درسنامه تخصصی مادران و نوزادان ( ۱۲ صفحه )
  4. درسنامه تخصصی میکروبیولوژی ( ۵۷ صفحه )
  5. درسنامه تخصصی روان پرستاری ( ۲۳ صفحه )
  6. درسنامه تخصصی اپیدمیولوژی ( ۳۴ صفحه )
  7. درسنامه تخصصی بیوشیمی ( ۲۳ صفحه جزوه )
  8. درسنامه تخصصی بهداشت جامعه ( ۱۸ صفحه )
  9. درسنامه تخصصی بهداشت روان ( ۵۳ صفحه )

۳ / سوالات استخدامی پرستاری / بخش عمومی

  1. ۸۴۶ سوال استخدامی معارف اسلامی
  2. ۵۷۴ سوال استخدامی زبان و ادبیات فارسی
  3. ۷۱۶ سوال استخدامی زبان و ادبیات انگلیسی
  4. ۶۴۷ سوال استخدامی ریاضی و آمار
  5. ۶۷۹ سوال استخدامی اطلاعات عمومی
  6. ۶۴۲ سوال استخدامی هوش و استعداد شغلی
  7. ۷۳۴ سوال استخدامی کامپیوتر
  8. ۱۹۳ صفحه جزوه کامل ICDL

۴ / دفترچه های استخدامی دستگاه های اجرایی

  • دفترچه استخدامی فراگیر اول ( خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی )
  • … فراگیر دوم ( اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی )
  • … فراگیر سوم ( آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی )
  • … فراگیر چهارم ( شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی )
  • … فراگیر پنجم ( تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی )

سوالات استخدامی پرستاری

دانلود رایگان سوالات استخدامی پرستاری

این مجموعه تیم ای سوال رایگان نبوده و اگر در سایت یا وبلاگی محصول ما به صورت رایگان در حال ارائه یا فروش می باشد ما هیچ گونه رضایتی در قبال این موضوع نخواهیم داشت. ای سوال به جهت حمایت از سپیدپوشان جان بر کف حوزه سلامت تصمیم بر آپدیت نمودن سوالات استخدامی پرستاری گرفت که این مهم در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ نهایی شده و این مجموعه ارزشمند به صورت کامل تقدیم نگاه پرمهر شما خوبان نموده است.

سوالات و جزوات استخدامی پرستاری ارائه شده به جرات کامل ترین مجموعه کشور بوده و ما اطمینان می دهیم که دانلود این بسته که شامل نمونه سوالات و جزوات تخصصی و عمومی پرستاری است می تواند شما را به موفقیت مد نظر برساند.

لذا می توانید با اطمینان خاطر این محصول استثنائی ر ا دانلود نموده و موفقیت خود را با مطالعه این سوالات و جزوات تضمین نمائید.

کتاب سوالات استخدامی پرستاری

این مجموعه سوالات پرستاری می تواند به عنوان کتابی ارزشمند در اختیار شما داوطلبان آزمون های استخدامی باشد.شما می توانید با دریافت کتاب سوالات استخدامی پرستاری و مطالعه محتویات ارزشمند آن به بهترین شکل ممکن خود را برای رقابت با دیگر داوطلبان آماده نمائید.

سوالات استخدامی پرستاری

سخن پایانی با داوطلبان آزمون استخدامی پرستاری

مطمئنا هدف تمامی داوطلبان آزمون پرستاری و دیگر آزمون های استخدامی تهیه منابع استاندارد و جامع است تا بتوانند در مدتی اندک بهترین بازدهی ممکن را با مطالعه نمونه سوالات و جزوات و درس نامه های موجود کسب نمایند.این مسئله سبب می شود تا در انتخاب منابع وسواس به خرج داده و سعی در تهیه و مطالعه بهترین سوالات و درس نامه های موجود در کشور نمایند.

ای سوال یکی از قدیمی ترین وبسایت های استخدامی کشور است که همه ساله تعداد بسیار زیادی از داوطلبان عزیز جهت آماده سازی خود از منابع آن استفاده می نمایند.امیدواریم با دانلود و استفاده از نمونه سوالات استخدامی پرستاری موجود در کشور بتوانید به بالاترین سطح از آمادگی جهت شرکت در آزمون استخدامی پرستاری دست یابید.

دانلود سوالات استخدامی پرستاری

کامل ترین منبع ویژه آزمون استخدامی پرستاری ۱۴۰۲

 

محتویات کامل مجموعه VIP سوالات استخدامی پرستاری ‌(پاسخ‌نامه تشریحی و تستی)


مجموعه vip سوالات آزمون استخدامی پرستاری کامل ترین مجموعه ویژه آزمون سال ۱۴۰۲

  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی)

۱۲۵ صفحه سوال استخدامی ادوار گذشته پرستاری ‌(پاسخ‌نامه کاملا تشریحی و ۵۵۰ سوال بسیار مهم)

  • اصل دفترچه سوالات استخدامی پرستاری ‌(بخش تخصصی ، مختص سال‌های ۹۳ تا ۹۵)

۱۶۵ عدد اصل سوالات تخصصی دفترچه آزمون استخدامی پرستاری سال‌های ۹۴ _ ۹۵

۱۶۰ عدد اصل سوالات تخصصی دفترچه آزمون استخدامی پرستاری سالمندی سال ۹۳

  • بخش تخصصی جزوات استخدامی پرستاری ‌(کامل‌ترین جزوات در سراسر کشور)

۶۸ صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های کودکان ‌(خط به خط نکته مهم)

۸۱ صفحه جزوه پرستاری بهداشت مادران و نوزادان ‌(کامل و کلیدی)

۵۲ صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های روانی ‌(روان پرستاری) + خط به خط نکته کلیدی و مهم

۹۰ صفحه جزوه پرستاری بیماری‌های داخلی و جراحی ‌(بسیار مهم و کامل)

۴۹ صفحه جزوه پرستاری بهداشت جامعه ‌(بهداشت همگانی‌) + بی‌نظیر و کامل

  • بخش عمومی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی)

۱۱۲۰ سوال عمومی مهم و پرتکرار ادوار گذشته آزمون استخدامی پرستاری به‌همراه پاسخ‌نامه تستی و تشریحی ‌(کامل و مهم)

  • جزوات استخدامی پرستاری ‌(بخش عمومی)

۳۰۰ صفحه درس نامه عمومی تهیه شده توسط ای سوال ویژه آزمون استخدامی پرستاران ۱۴۰۲ کامل ترین و معتبرترین درس نامه و جزوه استخدامی کشور

نکته مهم در خصوص مجموعه vip: این مجموعه کامل ترین مجموعه و قابل اتکاء ترین بسته کشور برای داوطلبان آزمون های استخدامی پرستاری می باشد و مطالعه این بسته می تواند موفقیت شما را به جد تضمین نماید.

مجموعه طلایی سوالات استخدامی پرستاری ای سوال (آزمون ۱۴۰۲ + پاسخ تشریحی)


دومین قسمت از مجموعه سوالات بسته مختص آزمون استخدامی پرستاری مجموعه طلایی است که شامل مواردی که در ادامه به بررسی محتویات آن می پردازیم.

 

  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه کاملا تشریحی)

شامل ۷۶۷ سوال تخصصی پرستاری شامل دروس زیر با پاسخ تشریحی کامل

  1. داخلی و جراحی
  2. پرستاری کودکان
  3. پرستاری بهداشت جامعه
  4. پرستاری مادران و نوزادان
  5. پرستاری بهداشت روان
  6. مراقبت‌های ویژه
  7. زبان تخصصی پرستاری
  • بخش تخصصی اصل سوالات استخدامی پرستاری ‌(به‌همراه پاسخ‌نامه)
  1. ۸۱۲ سوال تخصصی پرستاری با پاسخ

نکته بسیار مهم: خواندن و آشنایی با نمونه سوالات استخدامی پرتکرار پرستاری را به تمامی داوطلبان آزمون های استخدامی توصیه می کنیم . این اطمینان به شما داده می شود اگر با جدیت کافی نمونه سوالات بخش طلایی ای سوال را مطالعه نمائید خواهید توانست به بالاترین سطح از آمادگی علمی مورد نظر و موفقیت در آزمون استخدامی پرستاری دست یابید.

مجموعه نقره ای سوالات استخدامی پرستاری ای سوال (آزمون ۱۴۰۲ + جواب تستی)


بخش سوم سوالات استخدامی پرستاری نمونه سوالات نقره ای آزمون پرستاری است که به همراه جواب های تستی ارائه می گردد

  • نمونه سوالات استخدامی پرستاری سال‌های گذشته ‌(مختص به آزمون‌های پرستاری دوره‌های گذشته + پاسخ)
  1. ۴۱۵ سوال تخصصی استخدامی رشته پرستاری ‌(اصل سوالات سال‌های گذشته پرستاری)
  • بخش تخصصی سوالات استخدامی پرستاری (به همراه پاسخنامه)
  1. ۵۰۰ سوال استخدامی پرستاری سال‌های قبل
  2. ۸۷۴ سوال استخدامی فیزیولوژی
  3. ۱۹۰ سوال استخدامی بخش‌های ویژه
  4. ۱۵۲ سوال استخدامی بهداشت جامعه
  5. ۱۸۹ سوال استخدامی بهداشت روان
  6. ۱۳۸ سوال استخدامی داخلی و جراحی
  7. ۸۰ سوال استخدامی مادران و نوزادان
  8. ۱۴۵ سوال استخدامی میکروبیولوژی
  9. ۸۲ سوال استخدامی روان پرستاری
  10. ۹۳ سوال استخدامی اپیدمیولوژی
  11. ۹۲ سوال استخدامی بیوشیمی
  12. ۹۰ سوال استخدامی کودکان
  • بخش تخصصی پرتکرار سوالات استخدامی پرستاری
  1. ۳۵ سوال پرتکرار بهداشت روانی
  2. ۳۵ سوال پرتکرار بیوشیمی
  3. ۳۵ سوال پرتکرار فیزیولوژی
  4. ۳۵ سوال پرتکرار کودکان
  5. ۳۵ سوال پرتکرار میکروبیولوژی
  • بخش تخصصی درسنامه‌های استخدامی پرستاری
  1. درسنامه تخصصی فیزیولوژی ‌(۶۰ صفحه)
  2. درسنامه تخصصی بهداشت جامعه ‌(۲۹ صفحه)
  3. درسنامه تخصصی بهداشت روان ‌(۵۱ صفحه)
  4. درسنامه تخصصی داخلی و جراحی ‌(۶۸ صفحه)
  5. درسنامه تخصصی مادران و نوزادان ‌(۱۲ صفحه)
  6. درسنامه تخصصی میکروبیولوژی ‌(۶۰ صفحه)
  7. درسنامه تخصصی روان پرستاری ‌(۳۱ صفحه)
  8. درسنامه تخصصی اپیدمیولوژی ‌(۴۹ صفحه)
  9. درسنامه تخصصی بیوشیمی ‌(۱۷ صفحه جزوه)
  • بخش عمومی سوالات استخدامی پرستاری + پاسخ‌نامه تستی
  1. نمونه سوالات زبان و ادبیات فارسی (۶۱۰ عدد + جواب)
  2. نمونه سوالات زبان انگلیسی (۶۱۵ عدد + جواب)
  3. نمونه سوالات معارف اسلامی (۵۸۱ عدد + جواب)
  4. نمونه سوالات کامپیوتر (۵۹۲ عدد + جواب)
  5. نمونه سوالات ریاضیات و آمار (۶۲۵ عدد + جواب)
  6. نمونه سوالات هوش و استعداد (۴۹۳ عدد + جواب)
  7. نمونه سوالات اطلاعات عمومی و مبانی قانونی (۸۱۳ عدد + جواب)
  8.  مهارت‌ها و درک مطالب کامپیوتر ویژه آزمون استخدام پرستاران
  9. ۲۴۱ جزوه کامل ICDL ویژه کلیه
  • مجموعه عمومی سوالات استخدامی پرستاری + جواب های تشریحی
  1. سوال استخدامی ادبیات فارسی ۱۴۵ عدد + جواب تشریحی
  2. سوال استخدامی آمار ۳۲۱ عدد + جواب تشریحی
  3. سوال استخدامی معارف ۱۴۵ عدد + جواب تشریحی
  4. سوال استخدامی ریاضی ۵۱۲ عدد + جواب تشریحی
  5. سوال استخدامی زبان انگلیسی ۱۶۲ عدد + جواب تشریحی
  • جزوات عمومی پرستاری ‌(بخش عمومی)
  1. ۱۷۵ صفحه جزوه استخدامی زبان انگلیسی عمومی
  2. ۹۰ صفحه جزوه استخدامی معارف اسلامی
  3. ۳۰۰ صفحه جزوه استخدامی مهارت‌های هفت گانه کامپیوتر
  4. ۱۴۵ صفحه جزوه استخدامی ریاضی و آمار مقدماتی
  5. ۱۴۵ صفحه جزوه استخدامی زبان و ادبیات فارسی
  • دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور ‌(ویژه آزمون استخدامی پرستاری)
  1. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر اول / خرداد ۹۴ + پاسخ تشریحی
  2. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر دوم / اسفند ۹۴ + پاسخ تشریحی
  3. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر سوم / آبان ۹۵ + پاسخ تشریحی
  4. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر چهارم / شهریور ۹۶ + پاسخ تشریحی
  5. عین دفترچه سوالات استخدامی فراگیر پنجم / تیر ۹۷ + پاسخ تشریحی

 

سخن پایانی

در انتها با آرزوی موفقیت برای شما داوطلبان گرامی شرکت در آزمون استخدامی پرستاری این اطمینان خاطر به شما داده می شود که با تهیه مجموعه بی نظیر سوالات و درس نامه های آزمون استخدامی پرستاری خواهید توانست با بهترین مجموعه کمک آموزشی کشور بتوانید به بهترین شکل موفقیت مدنظر را در مدتی که برای آماده سازی علمی زمان میگذارید کسب نمائید. ای سوال با توجه به سال های متمادی حضور در بین داوطلبان آزمون های استخدامی می تواند به مرجعی مناسب جهت تهیه نمونه سوالات استخدامی پرستاری تبدیل شود. تمامی مجموعه هایی که در قالب سوالات پرستاری ارائه می شوند دارای جواب های تشریحی می باشند.

سوالات متداول داوطلبان استخدامی پرستاری

آزمون استخدامی پرستاری چه زمانی برگزار می شود ؟

آژمون استخدامی پرستاری در قالب آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار می شود و تا این لحظه خبر دقیق و موثق در مورد زمان برگزای آن اگهی نشده است.

منابع و سوالات استخدامی پرستاری شامل چه مواردی است ؟

نمونه سوالات عمومی و تخصصی در کنار درس نامه ها می تواند به طور کامل شما را آماده یک آزمون سخت نماید.

آیا مجموعه کمک آموزشی پرستاری به همراه پاسخ نامه است ؟

بله تمامی سوالات عمومی و تخصصی آزمون پرستاری ارائه شده به همراه پاسخ نامه می باشد.

وزارت بهداشت




سفارش و دانلود مجموعه
3.1
امتیاز 3.1 از 29 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68669
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25827
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7735
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17155