سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف ( تولید شده برای آزمون سال جاری )

یک سورپرایز بزرگ در راه است. داوطلبان آزمون های استخدامی توجه فرمایید : اگر می خواهید درصد قبولی خود را در آزمون کتبی این سازمان افزایش دهید ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید و محتویات بسته شگفت انگیز و استثنایی سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف را با هم مشاهده نماییم.

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف

اگر به دنبال کاملترین بسته های سوالات استخدامی سازمان های مختلف هستید به شما تبریک می گوییم زیرا وارد وبسایتی شده اید که در ۶ سال گذشته تمامی اعتماد ها را به خود جلب نموده است . حال ما این اعتماد را به بسته های استانداردی که توسط تیم متخصص ای سوال تولید شده است توانسته ایم کسب کنیم و مطمئنا تمامی مجموعه های خود را به گونه ای تولید می نماییم که جوباب این اعتماد را با درصد بالایی پاسخ دهیم. ما توانسته ایم این بسته را به گونه ای تولید کنیم که تمامی موارد مهم امتحانی در آن وجود داشته و نمونه سوالات آزمون های گذشته را که بسیار پرتکرار می باشند را هم برای شما منتشر نموده ایم.

[phoe-icon name=”fa-bookmark-o”]چرا ای سوال به بسته سوالات استخدامی خود اعتماد کامل دارد ؟

ای سوال وبسایتی مستقل می باشد . مستقل بودن بدین معناست که تمامی مجموعه های این وبسایت متعلق به همین وبسایت بوده و به هیچ عنوان در وبسایت های دگر مشاهده نخواهد شد . این حسن بزرگ این وبسایت می باشد که ما را کاملا تفکیک شده از تمامی وبسایت های حال حاظر در کشور قرار داده است. با توجه بر تماس های شما خوبان و نارضایتی از دیگر وبسایت که سوالات مشابه را خریداری کرده اید حال می توانید با خیالی آسوده سوالات جدید را دریافت و به مطالعه آن بپردازید.

سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف

ای-سوال به دلیل فعالیت چند ساله و محبوبیت خود در بین داوطلبین سعی بر این داشته تا بهترین مجموعه ممکنه را که در کشور نظیرش وجود ندارد برای شما تهیه نماید. این بسته تنها و تنها برای داوطلبان آزمون های استخدامی دانشگاه صنعتی شریف بوده و به هیچ عنوان برای آزمون های دیگر کاربرد ندارد.

وبسایت دانشگاه صنعتی شریف : صنعتی شریف

[phoe-icon name=”fa-bookmark”]قسمت تخصصی بسته سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف ( بهمراه پاسخنامه ) دارای :

  • سوالات استخدامی تئوری های مدیریت ( تعداد ۲۷۵ عدد + پاسخ تشریحی )
  • سوالات استخدامی تجزیه و تحلیل سیستم ها ( تعداد ۱۵۵ عدد + پاسخ )
  • سوالات استخدامی مدیریت منابع انسانی ( تعداد ۱۶۵ عدد + پاسخ )
  • سوالات استخدامی مدیریت رفتار سازمانی ( تعداد ۱۸۰ عدد + پاسخ )
  • سوالات استخدامی حقوق اداری ( تعداد ۱۹۵ عدد + پاسخ )
  • سوالات استخدامی قانون مدیریت خدمات کشوری ( تعداد ۱۲۰ عدد + پاسخ )

[phoe-icon name=”fa-bookmark”]قسمت عمومی بسته سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف ( بهمراه پاسخنامه ) دارای :

  • ۶۰۰ عدد سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش + پاسخ
  • ۵۸۵ سوالات استخدامی معارف اسلامی + پاسخ
  • ۵۳۰ سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی + پاسخ
  • ۵۵۰ سوالات استخدامی هوش و توانمندی های ذهنی + پاسخ
  • ۴۹۵ سوالات استخدامی ریاضی و آمار + پاسخ
  • ۴۸۰ سوالات استخدامی فناوری اطلاعات + پاسخ
  • ۵۱۵ سوالات استخدامی اطلاعات عمومی + پاسخ

[phoe-icon name=”fa-bookmark”]قسمت دفترچه بسته سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف ( بهمراه پاسخنامه ) دارای :

  • این بخش دارای ۳ دفترچه عمومی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی می باشد که تماما به همراه پاسخ نامه کامل خدمت شما ارائه شده و آزمون های آن در سال های ۹۴ و ۹۵ می باشد.

به جرات و با اعتماد کامل از مجموعه خود می توانیم بگوییم که  این بسته یک سوپرایز واقعی است. این پکبج دارای مامی موارد مهم امتحانی می باشد که مطمئنا برای شما جالب توجه بوده . تمامی داوطلبین آزمون های استخدامی به دنبال بسته هایی می باشند که سوالات تخصصی بسیار مهم را دارا باشند ما در این بسته نمونه سوالاتی قرار داده ایم که مطمئنا ۵۰ درصد از نمونه سواالت آنها را حتی تا بحال مورد مطالعه شما قرار نگرفته است و اما دفترچه ها را برای این در این بسته قرار داده ایم که شما با نحوه و طرز نمون سوالات آزمون آشنایی کامل را پیدا گرده و بدون هیچ استرسی پای به این آزمون گذاشته و موفقیت را بعد از آزمون کسب نمایید.همچنین می توانید برای دریافت بسته سوالات استخدامی دانشگاه صنعتی شریف تنها بر روی آن کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

دانلود مجموعه فوق کامل سوالات استخدامی کارشناس امور اداری دانشگاه صنعتی شریف تنها با قیمت ۶۱۰۰ تومان
۴۴۵۰۰ تومان – سفارش و دانلود مجموعه
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
55000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 20 رای
content_copy ۶۱۸ مگابایت
24844
55000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 6 رای
content_copy 814 مگابایت
22890
61000 تومان
3
امتیاز 3 از 22 رای
content_copy 700 مگابایت
68962
51000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49769
55000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25988