استخدام بانک دی سال ۹۵

[yasr_visitor_votes size='small']
ای سوال

استخدام بانک دی

استخدام بانک دیآخرین اخبار استخدام بانک دی در سال ۹۵ را در این صفحه بخوانید

دانلود نمونه سوالات استخدامی بانک دی

icon-calendar بایگانی

icon-check-square استخدام بانک دی – همکار بازنشسته

بانک دی از تعدادی همکار بازنشسته در عرصه بانکداری دعوت به همکاری می نماید. طبق اطلاعیه منتشر شده از طرف بانک دی تمام بازنشستگانی که در رشته های مرتبط بانکی اعم از مدیریتها ، حسابداری ، بانکداری و حقوق که سابقه کار مدیریتی دارند و حداکثر سن این عزیزان ۵۵ سال می باشد. می توانند در این فراخوان ثبت نام کنند.عزیزان خواهان همکاری توجه داشته باشند که این استخدام به صورت بومی است و هر کس می تواند در شهر بومی خود مشغول به کار شود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدین شرح است: بارگزاری کپی کارت ملی – بارگزاری کپی شناسنامه – بارگزاری تصویر مدرک تحصیلی – بارگذاری عکس ۴*۳ تمام رخ جدید با فرمت jpg و حجم کمتر از ۱۰۰kb در سایت بانک.

مراحل استخدام بانک دی

ثبت نام برای این استخدام فقط از سایت بانک دی صورت می پذیرد. لذا داوطلبان محترم توجه نمایند که به مدارک دریافتی از هر مسیر دیگری ترتیب اثر داده نخواهد شد. همچنین استخدام شما با ثبت نام و انجام مصاحبه قطعی نخواهد شد و نتیجه نهایی طبق نظر بانک خواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه در اطلاعات ارسالی یا تفسیر اشتباه شرایط اعلام شده در آگهی، با متقاضی می باشد. زمان مصاحبه متعاقباً بعد از فیلتر های اولیه و ارزیابی رزومه ها از طریق تماس تلفنی و ایمیل به متقاضیان اعلام میگردد . برای ثبت نام می توانید اینجا کلیک نمایید.


icon-calendar بایگانی

icon-check-square استخدام بانک دی – کارشناس سیستم های بانکداری و پشتیبانی

بانک دی تصمیم دارد از میان افراد متخصص در رشته های رایانه، مخابرات،IT و دیگر رشته های مرتبط استخدام نماید. شرایط عمومی برای این استخدام بدین شرح می باشد: تین افراد می بایست بومی و ساکن تهران باشند و معدلشام در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به ترتیب ۱۴ و ۱۵ باشد. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت دائم الزامی است. همچین این داوطلبین می بایست ۳ سال فعالیت مرتبط و مفید در تجربه کاری خود را دارا با شند. آشنایی کامل به زبان انگلیسی و تسلط به نرم افزار های بانکداری از دیگر شرایط عمومی می باشد.

شرایط اختصاصی برای استخدام بانک دی به شرح زیر می باشد:

۱.کارشناس سیستم های بانکداری متمرکز و خدمات کارت: مسلط به مفاهیم پایگاه داده،‌SQL و آشنا به محیط های UNIX و Linux و آشنا با سیستم های بانکداری متمرکز و خدمات کارت و آشنا به دانش عمومی بانکهای اطلاعاتی.
۲.کارشناس پشتیبانی ارتباطات و شبکه و سخت افزار و نرم افزار: آشنا با مفاهیم تجهیزات مخابراتی و شبکه ای و عملیات رایانه ای و تسلط به عملکرد کلیه ابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکی در صورت دارا بودن شرایط فرم ذیل را تکمیل نمایید.

صفحه اصلی وب سایت بانک دی

استخدام بانک دیآخرین اخبار استخدام بانک دی در سال 95 را در این صفحه بخوانیددانلود نمونه سوالات استخدامی بانک دیicon-calendar بایگانیicon-check-square استخدام بانک دی - همکار بازنشستهبانک دی از تعدادی همکار بازنشسته در عرصه بانکداری دعوت به همکاری می نماید. طبق اطلاعیه منتشر شده از طرف بانک دی تمام بازنشستگانی که در رشته های مرتبط بانکی اعم از مدیریتها ، حسابداری ، ...
[yasr_visitor_votes size='small']
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
نظرات کاربران ( ۰ عدد )