استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۵

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۵

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

ضمن آرزوی توفیق برای شما کاربران محترم وب سایت ای-سوال به آگاهیتان می رسانیم که جدید ترین اخبار استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۵ را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.جدید ترین خبرها به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما با خبرهای جدید سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همراه باشید.

نمونه سوالات استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور

سوالات استخدامی تخصصی ثبت اسناد

دانلود سوالات مصاحبه ثبت اسناد


✅ استخدام ثبت اسناد و املاک ۹۵

با سلام خدمت داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۹۵ خدمت شما عارضیم به محض آگهی شدن هرگونه خبر استخدامی در مورد سازمان ثبت اسناد و املاک در سال ۹۵ آنرا در همین صفحه منتشر و به صمع و نظر شما خوبان خواهیم رساند.

خبر ۲ دی ماه ۹۴

نتایج نهایی آزمون استخدامی ثبت اسناد ۹۴

با آرزوی موفقیت باری افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی ثبت اسناد و املاک به اطلاع این عزیزان می رسانیم که نتایج آزمون استخدام ۹۳ این سازمان در نهایت با تائید سازمان مدیریت اعلام گردید

به گزارش سازمان ثبت این پذیرفته شدگان به صورت تدریجی برای کار دعوت به همکاری خواهند شد.

جهت دریافت نتیجه این آزمون شما عزیزان می توانید با وارد نمودن کد ملی خود به بررسی نتیجه آزمون بپردازید

نتیجه آزمون ثبت اسناد ۹۳

——————————————————————————————————————————————–

خبر ۲۴ آذر ماه ۹۴

استخدام سردفتر ازدواج سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۴

این سازمان جهت انتخاب سردفتری ازدواج قصد دارد جهت مرتفع نمودن نیاز واحدهای ثبتی که پیش تر اعلام نیاز نموده بودند در سراسر کشور با برگزاری آزمون استخدامی کتبی سردفتر ازدواج را برای نقاط مورد نظر جذب نماید.لازم به ذکر است داوطلبان میبایست در هنگام ثبت نام واجد شرایط باشند.

نحوه ثبت نام:

متقاضیان می بایست با مراجعه به آدرس www.modiriat.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند که از تاریخ ۱۸ مرداد ماه ۹۴ تا ۳۰ مرداد ماه ۹۴ قابل انجام میباشد.هزینه ثبت نام نیز مبلغ ۳۵۰،۰۰۰ ریال به حساب سیبا شماره ۱- ۳۷۸۵۳۸۱- ۲-۱۴۲  بانک اقتصاد نوین باید واریز گردد.

———————————————————————————————————————————————————————-

خبر ۲۳ آبانماه ۹۴

مجوز استخدام ۱۲۰۰ نفر توسط دولت صادر شد

به گزارش خبرگزاری تابناک، دولت مجوز استخدام ۱۲۰۰ نفر در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را صادر کرد.به گفته رئیس این سازمان دولت مجور استخدام را صادر کرده و ۲۵ درصد از این تعداد از سمت بنیاد شهید و امور ایثارگران بود.پیگیری ها هم چنان ادامه دارد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در فکر حل مشکل به وجود آمده برای جذب شده است و با صادر شدن این مجوز به زودی افراد پذیرفته شده در آزمون مشغول به کار خواهند شد.همچنین دلیل این تاخیر نیز نبود منابع اعلام شده است.


خبر ۲۶ مهرماه  ۹۴

نبود پست خالی و برگزاری آزمون استخدامی

یکی از قبول شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۹۳ مدعی شد که در بعضی از رشته ها و گرایش ها نباید اقدام به برگزاری آزمون می شده است چرا که در این رشته و گرایش ها پست خالی وجود ندارد.عباس شفیع زاده در این خصوص اشاره کرد که: شاهد تجمع حدود ۳۰ نفر از قبول شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور جلوی ساختمان این سازمان بودیم که هفت یا هشت نفر از این تعداد به نمایندگی سایرین حاضر به صحبت با اکبری مدیر امور انسانی سازمان شدند.پس از برگزاری این جلسه مقرر شد که برخی رشته ها مثل کارشناسی ثبت، جذب شوند.

البته اکبری اعلام کرد که در برخی از رشته ها مانند تحلیلگر سیستم به دلیل نبود پست خالی قادر به جذب پذیرفته شدگان نمی باشند و این افراد را پس از مراجه به سازمان مدیریت به ارگان دیگری برای فعالیت خواهند فرستاد.

طبق ادعای یکی از پذیرفته شدگان بعد از استعلامی که از سوی وزارت علوم انجام شده است مشخص شد که رشته ی مدیریت دولتی با گرایش مدیریت دولتی و علوم اجتماعی با گرایش علوم اجتماعی با مقطع کارشناسی ارشد اصلا دارای چنین گرایش هایی نیستند.

در این مورد شفیع زاده اشاره کردکه بعد از برگزاری آزمون این مشکل اعلام شد و از سوی  آقای جمالی قمی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی نامه ای ارسال شد و درخواست شد که تمام افراد با هر گرایشی جذب شوند.اما با وجود چنین نامه ای اکبری که به تازگی به مدیر کل نیروی انسانی سازمان نیز منصوب شده اند اعلام رد آن نامه را کردند و اعلام کردند:سه گرایش از رشته مدیریت دولتی و دو گرایش از رشته علوم اجتماعی برای جذب انتخاب شدند و مابقی داوطلبان پذیرفته شده با گرایش‌های دیگر، رد می‌شوند.

اکنون این مشکل از سوی آقای اکبری اینگونه قرار است حل شود که ما برویم و در ارگان دیگری مشغول به کار شویم؟ اگر به رشته و گرایش های ما در این سازمان نیازی نبود پس چرا در آگهی استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور این مورد اعلام نشد؟حتی رئیس آمار و تامین نیروی انسانی ریاست جمهوری نامه زده که اگر لیسانس این افراد مرتبط بود، جذب شوند اما باز هم آن را قبول ندارند و این کار را انجام نمی‌دهند.

در پایان وحید اکبری اعلام کرد که مقدمات مورد نیاز برای جذب این افراد انجام شده است و در ماه های آتی این افراد می توانند وارد سازمان شده و مشغول به کار شوند

(منبع خبر: خبرگزاری تسنیم)

سایت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۵ ضمن آرزوی توفیق برای شما کاربران محترم وب سایت ای-سوال به آگاهیتان می رسانیم که جدید ترین اخبار استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور سال ۹۵ را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید.جدید ترین خبرها به محض انتشار در این صفحه بروزرسانی خواهد شد.پس با ما با خبرهای جدید سازمان ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6142
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5387
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3106