استخدام شهرداری خوزستان سال ۹۷

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

استخدام شهرداری خوزستان سال ۹۷

استخدام شهرداری خوزستان

اخباری که در ذیل این صفحه مشاهده می فرمائید مربوط به استخدام شهرداری خوزستان در سال ۹۴ بوده و در حال حاضر شهرداری خوزستان آگهی استخدامی را منتشر نکرده است و به محض دریافت اخبار جدید استخدام شهرداری خوزستتان آنرا به سمع و نظر شما گرامیان خواهیم رساند.


۳-آذر-۹۴

استخدام شهرداری خوزستان (شروع ثبت نام)

طبق خبر اعلام شده از طرف سایت استانداری خوزستان، این استانداری در رده های شغلی آتش نشانی در دو بخش کارشناسی و عملیاتی و همچنین برای تکمیل افراد مورد نیاز خود در شهرداری های سراسر این استان تصمیم به استخدام دارد.طبق این خبر این استخدام از از محل سهمیه استخدامی ۱۶۶۱۸۱ مورخ ۹۴/۷/۱۸ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور می باشد و بعد از برگزاری آزمون تخصصی و علمی و بعد از آن گزینش افراد پذیرفته شده به صورت پیمانی جذب خواهند شد.

تاریخ اگهی استخدام شهرداری خوزستان مربوط به ۸ آذر بوده و داوطلبان و علاقمندان از همین تاریخ نیز فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.افراد مورد علاقه در صورتی که واجد شرایط نیز هستند میباست از طریق مراجعه به سایت www.ostan-khz.ir ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبین عزیز ثبت نام برای این آزمون از ۲۲ آذر برای شما مقدور خواهد بود و میتوانید بدین جهت با کلیک روی لینک زیر ضمن مطالعه شرایط اعلام شده در آگهی ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید

ثبت نام آزمون استخدامی شهرداری خوزستان (کلیک کنید)

 


۱۹ دیماه ۱۳۹۴

برنامه زمان‌ بندی جدید آزمون استخدامی شهرداری خوزستان

۱. دریافت کارت ورود به جلسه :  در تاریخ ۹۴/۱۰/۲۹ ، ۹۴/۱۰/۳۰ و ۹۴/۱۱/۰۱
۲. زمان برگزاری آزمون : صبح روز جمعه ۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۴

—————————————————————————————————————————–

۱۴-مرداد۹۴

ناچیز بودن سهمیه خوزستان در استخدام

طبق گفته حرج چلداوی سهمیه اعلام شده برای خوزستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ناچیز بوده و به مثابه قطره ای به دریاست.معون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره آموزش و پرورش خوزستان در مصاحبه با خبرنگار ایسنا از سهمیه کم خوزستان در این آزمون ابراز ناراحتی کرد و خاطر نشان شد: تمام سهمیه خوزستان از استخدام آموزش پرورش فقط ۳۰۸ نفر است که این رقم جوابگوی کمبود شدید نیروی انسانی در اموزش و پرورش خوزستان نیست.

دانلود سوالات استخدامی شهرداری

سوالات تخصصی استخدامی شهرداری ها

وی در این مورد اضافه کرد:با وجود این کمبود این سهمیه خیلی عجیب است.تازه همین افراد هم بعد طی مراحل استخدامی حداقل یکسال طول می کشد تا به آموزش پرورش خوزستان اضافه شوند چرا که می بایست اول در دانشگاه فرهنگیان دوره های خود را بگذرانند.

ایشان درباره بررسی کمبود های خوزستان در اموزش و پرورش اینگونه گفت: مطابق آمار اولیه که توسط مدیرکل آموزش و پرورش استان اعلام شد، هفت هزار معلم در استان نیاز است؛ اکنون در حال سامان‌دهی، بررسی نقل و انتقالات و وضعیت نیروی انسانی موجود هستیم که با انجام این سامان‌دهی آمار نهایی و دقیق کمبود نیروی انسانی مشخص می‌شود.

آخرین خبرهای استخدام شهرداری خوزستان را در این صفحه دنبال نمایید

استخدام شهرداری خوزستان سال ۹۷ اخباری که در ذیل این صفحه مشاهده می فرمائید مربوط به استخدام شهرداری خوزستان در سال ۹۴ بوده و در حال حاضر شهرداری خوزستان آگهی استخدامی را منتشر نکرده است و به محض دریافت اخبار جدید استخدام شهرداری خوزستتان آنرا به سمع و نظر شما گرامیان خواهیم رساند. ۳-آذر-۹۴ استخدام شهرداری خوزستان (شروع ثبت نام) طبق خبر اعلام شده ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6159
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5403
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3117