استخدام وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

1
امتیاز 1 از 1 رای
ای سوال

استخدام وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

در این قسمت می توانید با آخرین اخبار استخدامی وزارت بهداشت دسترسی داشته باشید.تیم اخبار استخدامی ای-سوال تمام تلاش خود را برای ارائه بروزترین و کامل ترین اخبار این وزارت خانه به خرج خواهد داد تا شما داوطلبان گرامی هیچ گونه خبر مرتبطی را از دست ندهید.

 دانلود کامل ترین سوالات استخدامی وزارت بهداشت


استخدام وزارت بهداشت

۵ دی ماه ۱۳۹۵

نتایج آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۹۵ اعلام گردید

بالاخره قطار استخدام وزارت بهداشت ۹۵ نیز به ایستگاه اخر رسید و نتایج آزمون این وزارت خانه نیز اعلام گشت که در لینک زیر می توانید نسبت به دریافت نتایج اقدام نمائید.


icon-calendar  ۲۳ فروردین ۹۵

icon-check-square استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵ | آخرین اخبار

icon-check – در سال ۹۵ خبرهای گوناگونی در مورد استخدام جدید وزارت بهداشت به گوش رسید و از همان فروردین ماه همه ی داوطلبان امیدوارانه منتظر انتشار آگهی استخدام وزارت بهداشت هستند.اکنون در انتهای خرداد ماه به سر میبریم و طی خبرهایی که در این ماه از سوی وزارت بهداشت منتشر شد، استخدام در ماه های آیند و البته در تابستان قطعی به نظر می آید.پس به طور مرتب خبر های منتشر شده درباره استخدام وزارت بهداشت را دنبال کنید تا به موقع برای ثبت نام در این آزمون اقدام نمایید.

icon-check – سید علی صدرالسادات از کمبود ۱۶۰ هزار نفری نیرو در وزارت بهداشت خبر داد.ایشان در نشست معاونان دانشگاه های علوم پزشکی از کبود نیرو در این وزارتخانه سخن گفتند.البته در مقابل این کمبود نیرو به گفته ایشان تورم نیرو نیز در این وزارتخانه وجود دارد.این تورم نیرو بیشتر در سازمان های ستادی وزرات بهداشت مشاهده میشود و در مقابل مراکز درمانی ودانشگاه ها همواره دچار کمبود نیرو بوده است.ایشان با این مقدمه به این مورد اشاره کردند که ۱۷ هزار نفر امسال جذب وزارت بهداشت خواهند شد.صدرالسادات با اشاره به توزیع عادلانه نیروی متخصص در وزارت بهداشت تصریح کرد: قبولی در آزمون نباید تنها ملاک استخدام افراد باشد بلکه باید با مصاحبه افراد زبده و ماهر را استخدام کرد.

icon-check به گزارش خبرگزاری ایسنا، دکتر حریرچی، قائم مقام وزیر بهداشت از استخدام وزارت بهداشت در سال ۹۵ به میزان هفده هزار نفر خبر داد و اولین اولویت ها را گروه های پرستاری و فنی اعلام نمود.ایشان از بکارگیری این گروه های پرستاری و فنی در بیمارستان های تازه تاسیس خبر داد و عنوان کرد: از آنجایی که بیشتر بیمارستان‌های جدید در مناطق محروم افتتاح می‌شوند، به همین دلیل توجه‌مان در استخدام و بکارگیری نیروها، مناطق محروم است.

icon-check اکنون بسیاری از داوطلبان و علاقمندان بی صبرانه منتظر انتشار آگهی استخدام وزارت بهداشت هستند، جناب حریرچی در مورد زمان انتشار آگهی استخدام وزارت بهداشت عنوان کردند که آگهی عمومی به زودی پس از انجام مراحل اداری منتشر خواهد شد.ایشان ابراز ناراحتی کردند که علی رغم اینکه توجه بر انجام هر چه سریعتر این موارد بود ولی این مراحل دچار کمی تاخیر شده است که البته به گفته ایشان هر چه زودتر مراحل اداری فراخوان جذب این نیروها انجام خواهد شد.


icon-calendar  ۲۵ اسفند ۹۴

icon-check-square استخدام وزارت بهداشت فقط با تایید سازمان مدیریت

به گزارش خبرگزاری مهر، طبق لایحه احکام دائمی که نمایندگان مجلس تصویب نمودند، تمامی استخدام های جدید وزارت بهداشت منوط به تایید وزیر علوم، وزیر بهداشت و سازمان مدیریت می باشد.رسیدگی به گزارش کمیسیون مشترک در مورد لایحه احکام دائمی شدن برنامه های توسعه کشور در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گرفت.

بر همین اساس طبق تبصره دوم این ماده تمامی استخدام های جدید می بایست قبل از هر اقدامی، تاییدیه مربوط به وزیران علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی اخذ گردد.منتظر خبر های جدید استخدام وزارت بهداشت در همین صفحه باشید.


icon-calendar  ۱ اسفند ۹۴

icon-check-square استخدام وزارت بهداشت (عضو هیئت علمی پیمانی)

طبق خبر و آگهی منتشر شده وزرات بهداشت قصد دارد تا طی سیزدهمین فراخوان نسبت به جذب اعضای هیئت علمی اقدام نماید.به همین منظور اعلام میدارد که ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی انجام خواهد گرفت.داوطلبین توجه نمایید که پس از دریافت کد رهگیری حتما نسبت به ارسال مدارک اقدام نمایید.داوطلبین محترم میبایست حتما دارای شرایط اختصاصی زیر باشند

  • شرایط اختصاصی استخدام وزارت بهداشت:
  1. داوطلبین رشته های بالینی و رشته های علوم پایه می بایست به ترتیب دارای دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا گواهی دوره فلوشیپ و دانشنامه دکترای تخصصی و یا کارشناسی ارشد باشند
  2. شرط حداکثر سن برای داوطلبین بدین صورت است که افراد دارای کارشناسی ارشد ۳۵ سال و در غیر این صورت افرادی که درای دانشنامه دکتری تخصصی (Ph.D) و دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی و یا دوره فلوشیپ هستند ۴۵ سال است.
استخدام وزارت بهداشت سال 1401 در این قسمت می توانید با آخرین اخبار استخدامی وزارت بهداشت دسترسی داشته باشید.تیم اخبار استخدامی ای-سوال تمام تلاش خود را برای ارائه بروزترین و کامل ترین اخبار این وزارت خانه به خرج خواهد داد تا شما داوطلبان گرامی هیچ گونه خبر مرتبطی را از دست ندهید.  دانلود کامل ترین سوالات استخدامی وزارت بهداشت 5 دی ماه 1395 نتایج ...
1
امتیاز 1 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
4
امتیاز 4 از 2 رای
content_copy
6127
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
5367
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy
3103