سوالات استخدامی دستیاران ستادی ( ویژه آزمون ۱۴۰۰ )

4
امتیاز 4 از 1 رای
سوالات استخدامی دستیاران ستادی

دانلود نمونه سوالات استخدامی دستیاران ستادی

سوالات استخدامی دستیاران ستادی عنوان مجموعه ای دیگر از محصولات استخدامی ای سوال است که این بار قصد معرفی آنرا به شما داوطلبان گرامی داریم.امیدواریم دانلود و مطالعه این مطلب بتواند به شما در بالا بردن سطح علمی کمک کند تا بتوانید به بهترین شکل در این رقابت علمی پا به میدان گذاشته و انشالله موفقیت لازم را کسب نمائید.

آزمون استخدامی دستیاران ستادی نخستین بار در قالب آزمون دستگاه های اجرایی سال ۹۷ برگزار شد و نیروهای مورد نظر را برای جذب آگهی نمود،تعداد شرکت کنندگان دقیق در این رقابت علمی که به عنوان دستیار ستادی در آزمون سال ۹۷ دستگاه های اجرایی شرکت کردند مشخص نیست اما می توان حدس زد که رقم قابل توجهی بوده است.

سوالات استخدامی دستیاران ستادی

آزمون استخدامی دستیاران ستادی ۱۴۰۰

با توجه به اینکه رقابت های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی همه ساله در خرداد و اسفند ماه برگزار می شوند می توان امیداور بود آزمون دستیاران نیز در تابستان ۱۴۰۰ برگزار شده لذا شما داوطلبانی که قصد شرکت در این رقابت کزینشی مشاغل را دارید از هم اکنون می بایست خود را برای این تعیین سطح شغلی آماده نمائید و پیشنهاد ما دانلود و مطالعه این بسته منحصر به فرد است.

محتویات مجموعه سوالات استخدامی دستیاران ستادی :

  1. سوالات درس معارف اسلامی ۵۰۰ عدد
  2. سوالات درس زبان انگلیسی ۴۵۰ عدد
  3. سوالات درس هوش و استعداد ۴۰۰ عدد
  4. سوالات درس زبان و ادبیات فارسی ۴۰۰ عدد
  5. سوالات درس آمار و ریاضیات ۴۲۰ عدد
  6. سوالات درس کامپیوتر و فن آوری اطلاعات ۵۱۰ عدد
  7. سوالات درس اطلاعات عمومی ۵۲۰ عدد

مجموعه سوالات استخدامی در بخش عمومی وبسایت ای سوال همواره جزو مرغوب ترین و پر محتواترین محصولات ما هستند چرا که با اعمال قانون پاسخگویی حداقلی ۶۰ درصد به سوالات عمومی دیگر اجبار است که به این بخش نیز به دید یکی از نردبان های موفقیت بنگرید.


دفترچه های استخدامی دستگاه های اجرایی ( تمام ۸ دوره به همراه پاسخ نامه )

  • شامل نمونه سوالات عمومی ۸ دوره استخدامی دستگاه های اجرایی ( سال های ۹۴ تا ۹۹ + پاسخ نامه تشریحی )

این بخش می تواند به یکی از قابل اتکاء ترین مجموعه سوالات استخدامی دولتی بدل شود چرا که به دلیل اینکه اصل سوالات دستگاه های اجرایی سال های گذشته بدون هیچ تغییری ارائه می شود می توانید به طور خاص و کامل با نحوه طرح سوالات دولتی آشنا شوید.

درباره دستیاران ستادی چه می دانید ؟

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اعلام این مطلب که ثبت نام اولین آزمون‌ استخدامی دستیاران ستادی دستگاه‌های اجرایی،ساعت ۲۰ امروز سه شنبه ۲۲ دی ماه آغاز می‌شود، گفت: دستیاران ستادی افرادی هستند که دارای مدرک کارشناسی ارشد به بالا بوده و به عنوان مشاوران مدیران کل در دستگاه‌های اجرایی به اشتغال می پردازند.

منبع : خبرگزاری میزان

مسیر موفقیت شما در آزمون های استخدامی دستیاران ستادی

ابتدا بیایید ببینیم برای موفقیت در یک آزمون استخدامی به چه فاکتورهایی نیازمند می باشید.خوب مهم ترین مسئله مطالعه مجموعه ها و منابعی است که می تواند شما را در بالا بردن سطح علمی کمک نماید تا بتوانید در آزمون استخدامی دستیاران ستادی به درصدهای مورد نظر خود برسید و بتوانید رتبه ای مناسب را در بین رقبا کسب نمائید.

ای سوال با توجه به سال ها تجربه و همراه بودن در کنار داوطلبان استخدامی خوب می داند که یک شرکت کننده در یک آزمون و رقابت استخدامی به مطالعه چه منابع و نمونه سوالاتی نیاز دارد پس ما می توانیم با ارائه بسته هایی مناسب که نمونه سوالات آن ها امکان طرح بالایی دارند به شما در کوتاه نمودن مسیر موفقیت کمک شایان توجهی نماییم.سوالات استخدامی دستیاران ستادی که تا به حال یکبار آنرا تقدیم شرکت کنندگان در رقابت سال ۱۴۰۰ نمودیم خواهد توانست بار دیگر به یکی از پرطرفدار ترین محصولات ما بدل شود چرا که سابقه ای به اندازه سالیان طولانی ای سوال پشت این مجموعه است.

پیشنهاد مطالعه : سوالات استخدام دستگاه های اجرایی

خریداران این مجموعه چه می گویند :

  1. اکبر دهقانی از ممقان : من مجموعه استخدامی دستیاران ستادی را از سه سایت خرید کردم اما هیچ کدام مانند ای سوال کامل و خوب نبودند.ممنونم از شما
  2. حکیمه فائقی از اصفهان : این بسته کاملا کاربردی و جامع بوده و پیشنهاد میکنم از همین امروز خودتون و با دریافت و مطالعه اون آماده کنید.
  3. احمد شریف نصب از رودسر : اول یکم شک داشتم که آیا تهیه این مجموعه میتونه کمکم کنه یا نه اما الان که خریدم خوشحالم.ممنون که توی این شرایط کمک حال ما هستید.

آزمون استخدامی دستیاران ستادی و مطالعه نمونه سوالات جامع و هدفمند

اینکه چه بخوانید و چطور بخوانید دو بال موفقیت شما خواهند بود.سوالات استخدامی دستیاران ستادی وبسایت ای سوال دو ویژگی منحصر به فرد در مقایسه با دیگر منابع ارائه شده در کشور دارند.

اول اینکه از مهم ترین سوالات استخدامی سال های قبل گلچین شده اند و دوم اینکه از اصل دفترچه های استخدامی سنوات گذشته در تجمبع و انتشار آنها بهره برده ایم.این دو خصوصیت سبب می شود تا با مطالعه این منابع شما به هیچ بسته مشابه دیگری نیاز نداشته و تنها با مطالعه همین یک پکیج بتوانید به بالاترین سطح از امادگی علمی دست یابید.

نتیجه گیری :

اطمینان می دهیم دانلود و مطالعه سوالات استخدامی دستیاران ستادی ارائه شده در وبسایت علمی استخدامی ای سوال خواهد توانست به طور کامل نیازهای یک داوطلب آزمون استخدامی را برطرف نموده و کمک کند تا وی بتوانید در این رقابت علمی به موفقیت مورد نظر برسد. ای سوال به عنوان یکی از باسابقه ترین وبسایت های استخدامی تلاش دارد تا با ارائه پربارترین بسته های کمک آموزشی به داوطلبان عزیز کمک نماید تا بتوانند با مطالعه این مجموعه های به هدف نهایی یعنی استخدام برسند.

4
امتیاز 4 از 1 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
% 100تخفیف
0 تومان
65000 تومان
3.2
امتیاز 3.2 از 6 رای
content_copy 758 مگابایت
33985
% 100تخفیف
0 تومان
75000 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 30 رای
content_copy 700 مگابایت
87106
75000 تومان
0
امتیاز 0 از 0 رای
content_copy 714 مگابایت
21374
65000 تومان
4.2
امتیاز 4.2 از 9 رای
content_copy 825 مگابایت
20335
75000 تومان
2.8
امتیاز 2.8 از 12 رای
content_copy 657 مگابایت
29367
% 50تخفیف
47500 تومان
95000 تومان
2.4
امتیاز 2.4 از 12 رای
content_copy 782 مگابایت
9380