بخش دریافت شکایات و نارضایتی ها و رفع آنها

این بخش به جهت دریافت نظرات و مشکلات احتمالی شما در خریدها،پرداخت ها و دانلود محصولات پیش بینی شده است

همانطور که می دانید اینترنت فضایی است که می توان از آن جهت بالندگی و رشد علمی نیز بهره برد،وبسایت ای سوال با سابقه بیش از ۵ سال در ارائه خدمت به اقشار جویای کار کشور رسالت خویش را ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی تا حد مطلوب می داند و در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

خرید اینترنتی یا آنلاین که از طریق بانک های کشور انجام می گیرد و سایت پذیرنده بوسیله یک درگاه بانکی اقدام به دریافت وجه نموده و پس از آن محصول دیجیتالی مورد نظر شما را تقدیم می دارد پروسه ای در خرید به خود می بیند که به دلایل مختلف مانند کندی اینترنت،اختلالات بانکی، ارائه اشتباه ایمیل از طرف خریدار و … ممکن است به خطا بیانجامد و محصول شما بنا بر یکی از دلایل ذکر شده ارائه نشود البته ای سوال سعی نموده از گرانترنتین و باکیفیت ترین هاستینگ های کشور استفاده نماید که نقشی مهم و به سزا در کاهش اختلالات خریدهای اینترنتی دارند اما نمیتوان مدعی شد که این مشکلات به هیچ وجه رخ نخواهند داد.

اما چاره کار کجاست ؟

چاره کار ارائه یک پشتیبانی مسئولیت پذیر،پاسخ گو و وقت شناس است که با دریافت مشکلات شما اقدام به مرتفع نمودن آنها نماید.شما خوبان و خریداران وبسایت ای سوال می توانید از طریق این بخش به طرح مشکلات قبل،حین و پس از خرید خود اقدام نمائید، اطمینان می دهیم بدون فوت وقت و در اسرع زمان مشکلات شما را پاسخگو بوده و به رفع آنها مبادرت نماییم.

ای سوال ( ۱۳۹۰ – ۱۳۹۶ )

———————————————————————–

فرم ثبت شکایت

[contact-form-7 id=”371412″ title=”فرم ثبت شکایت”]