سوالات استخدامی مهندسی مکانیک (منابع جامع ۱۴۰۲)

قیمت :
115000 تومان
2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
سوالات استخدامی مهندسی مکانیک
محتویات مجموعه vip محتویات مجموعه طلایی
۱- سوالات تخصصی

۲- سوالات عمومی

۳- درس نامه های تخصصی

۴- درس نامه های عمومی

۵- دفترچه سوالات سال های قبل

۱- سوالات تخصصی

۲- سوالات عمومی

۳- دفترچه سوالات سال های قبل

content_copy تمامی سوالات و درس نامه های استخدامی مهندسی مکانیک ارائه شده توسط ای سوال به صورت ثبت شده ارائه می گردد و هر گونه کپی برداری توسط دیگران جهت استفاده های تجاری ممنوع بوده و بدون تذکر موجب پیگرد قانونی خواهد شد.

 

سوالات استخدامی مکانیک از سوالات اصلی این رشته در آزمون های این رشته در سال های ۹۴-۹۵-۹۶-۹۷-۹۸-۹۹-۱۴۰۰-۱۴۰۱ تهیه شده است و دارای پاسخ نامه تشریحی می باشند.

 

امروز با یک سورپرایز دیگر از ای سوال در خدمت شما خواهیم بود.کامل ترین بسته سوالات استخدامی مهندسی مکانیک حاوی تمامی نمونه سوالات مهم و کاربردی مورد نیاز داوطلبانی که به سوالات استخدامی مهندسی مکانیک نیاز دارند که تماما دارای پاسخ نامه بوده و با دریافت این مجموعه شما داوطلب گرامی به هیچ گونه نمونه سوال دیگری نیاز نخواهید داشت.مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک ارائه شده در این بخش به گونه ای است که می تواند.

کامل ترین مجموعه کمک آموزشی مهندسی مکانیک

بهترین منبع برای آزمون استخدامی ۱۴۰۲

مهندسی مکانیک مطمئنا از مهم ترین رشته هایی است که در تمامی آزمون های استخدامی از فارغ التحصیلان آن جذب نیرو انجام می شود لذا این عزیزان می بایست همواره خود را برای آزمون های استخدامی آماده نموده و این آمادگی میسر نخواهد شد مگر با مطالعه منابع استخدامی مهندسی مکانیک و در این مهم می توان به یکی از قدیمی ترین و معتبرترین وبسایت های استخدامی کشور یعنی ای سوال اعتماد نمود.

کتاب آزمون استخدامی مهندسی مکانیک

همانطور که اطلاع دارید در این روزها به جهت قیمت افسار گسیخته کاغذ قیمت کتاب نیز به شکلی غیرقابل باور افزایش داشته و تهیه آن بسیار سخت شده است به طوریکه خرید یک کتاب بسیار کم هجم حدود ۵۰ هزار تومانی آب میخورد.

در این شرایط سوالات استخدامی مهندسی مکانیک آنهم با این حجم در ای سوال می تواند یک گزینه عالی و معقولانه محسوب شود چرا که شما با پرداخت مبلغی زیر ۵۰ هزار تومان صاحب مجموعه ای می شوید که موفقیت شما را برای آزمون پیش رو تضمین نماید.

نمونه سوالات آزمون استخدامی مهندسی مکانیک

با ضمانت محصولات را آسوده تهیه کنید

سوالات و بسته هایی که ای سوال ارائه میکند تماما دارای گارانتی طلایی بوده و به جهت اینکه مجموعه ما دارای نماد دو ستاره از وزارت صنعت و معدن و تجارت است مجموعه های خود را الزاما دارای ۲۴ ساعت تست ارائه نموده و در صورت عدم رضایت به هر دلیل مبلغ دریافتی عودت داده خواهد شد چرا که معتقدیم وقتی اطمینان از کیفیت وجود دارد این اطمینان می بایست به خریدار منتقل شود. با این کار شما به گونه ای گویی ابتدا محصول را تست کرده سپس مبلغ را پرداخت میکنید چرا که در صورت عدم رضایت ما بدون چون و چرا مبلغ را پس خواهیم داد.

بخش تخصصی سوالات استخدامی مهندسی مکانیک + پاسخ نامه کاملا تشریحی

  • ۲۴۸ عدد سوال درس ترمودینامیک
  • ۳۱۷ عدد سوال درس انتقال حرارات
  • ۲۹۷ عدد سوال درس مقاومت مصالح
  • ۳۱۶ عدد سوال درس استاتیک
  • ۳۲۷ عدد سوال درس مکانیک سیالات
  • ۳۵۴ عدد سوال درس ارتعاشات
  • ۱۸۲ عدد سوال درس علم مواد

تمامی نمونه سوالات دروس فوق که برای آزمون مهندسی مکانیک شما در ای سوال آماده دانلود نموده ایم دارای پاسخ نامه تشریحی بوده و به شدت دانلود و مطالعه آنرا برای شما داوطلب گرامی توصیه می کنیم.

بخش عمومی سوالات استخدامی مهندسی مکانیک + پاسخ نامه کامل

  1. سوالات زبان و ادبیات فارسی ۴۵۸ عدد
  2. سوالات معارف اسلامی ۶۱۸ عدد
  3. سوالات ریاضیات و آمار ۶۴۷ عدد
  4. سوالات هوش و استعداد ۴۵۳ عدد
  5. سوالات مهارت های هفت گانه کامپیوتر ۵۶۷ عدد
  6. سوالات زبان انگلیسی ۴۵۸ عدد
  7. سوالات اطلاعات عمومی ۷۹۱ عدد

نمونه سوالات عمومی همواره جزو لاینفک و جدانشدنی آزمون های استخدامی هستند.در ای سوال به همراه مجموعه سوالات تخصصی هر رشته سوالات عمومی و دفترچه های فراگیر را برای شما به صورت هدیه تقدیم می کنیم.

جزوات تخصصی مهندسی مکانیک ( مورد نیاز آزمون های استخدامی)

جزوات فوق شامل کامل ترین مباحث دروس تخصصی مهندسی مکانیک می باشند و می توانند دانش شما  را در این دروس تا حد نیاز افزایش داده تا در آزمون های استخدامی رشته مکانیک جزو پذیرفته شدگان قرار گیرید.

  1. جزوه درس استاتیک
  2. جزوه درس داینامیک
  3. جزوه درس مقاومت مصالح
  4. جزوه درس انتقال حرارت
  5. جزوه درس ترمودینامیک
  6. جزوه درس علم مواد
  7. جزوه درس انتقال حرارت
  8. جزوه درس مکانیک سیالات

آمار مجموعه جزوات رشته مکانیک ( بخش تخصصی )

درس ارتعاشات ۱۸۰ صفحه
درس مکانیک سیالات ۱۴۵ صفحه
درس مقاومت مصالح ۱۵۷ صفحه
درس استاتیک ۷۵ صفحه
درس دینامیک ۱۳۴ صفحه
درس ترمودینامیک ۹۷ صفحه
درس علم مواد ۱۱۳ صفحه
درس انتقال حرارت ۱۴۷ صفحه

بهترین کتاب استخدامی مهندسی مکانیک

همانطور که در ابتدا توصیح دادیم تهیه کتاب این روزها سخت شده،با توجه به توضیحاتی که در مورد جزوات ارائه نمودیم این مجموعه فراتر از یک بسته سوال استخدامی است،دیگر نمی توان این مجموعه را یک بسته سوال دانست چرا که با گنجاندن کتاب های استخدامی مهندسی مکانیک به صورت جزواتی مفید که بدور از اضافه گویی مفاهیم مورد نیاز شما را منتقل می کنند می توانید درست و دقیق به هدف بزنید.این جزوات همانطور که در جدول توضیح دادیم شامل تعداد صفحات ذکر شده هستند و می توانند دانش تخصصی شما را در دروس ذکر شده به طور کامل مرتفع نمایند.

دانلود رایگان نمونه سوالات عمومی استخدامی مهندسی مکانیک

بسته عمومی سوالات مهم استخدامی را نیز در کنار سوالات و جزوات تخصصی خدمت شما خوبان ارائه نموده ایم چرا که هیچ آزمون استخدامی بدون طرح سوالات بخش عمومی برگزار نمی شود لذا می بایست با پاسخ گویی درست به درصد بالایی از بخش عمومی به بخش تخصصی راه یابید در غیر اینصورت حتی اگر بتوانید تخصصی را ۱۰۰ درصد هم بزنید هیچ ارزشی نخواهد داشت لذا ای سوال با ارائه سوالات عمومی به صورت هدیه یک سورپرایز بزرگ برای شما انجام داده استاما هدیه ما به همین جا نیز ختم نمی شود چزا که دفترچه های آزمون های فراگیر نیز در کنار سوالات عمومی به صورت رایگان تقدیم شما می گردد.همه سوالات این بخش دارای پاسخ نامه تشریحی هستند.

موفقیت در آزمون های مهندسی مکانیک ۱۴۰۲

با کامل ترین مجموعه آموزشی کشور

ای سوال اطمینان میدهد دانلود و استفاده از این بسته سوالات و جزوات استخدامی مهندسی مکانیک خواهد توانست به تمامی نیازها و نقاط ضعف شما در حوزه سوالات تخصصی این رشته پاسخ داده و شما داوطلبان گرامی می توانید با مطالعه تنها همین محصول کمک آموزشی به بالاترین سطح از آمادگی علمی مورد نظر دست یابید.

مجموعه مهندسی مکانیک شرکت نفت،شرکت پتروشیمی یا وزارت نیرو / برای تمام آزمون ها

می توانیم تضمین کنیم این مجموعه مهندسی مکانیک برای کلیه آزمون های استخدامی مانند شرکت نفت،پتروشیمی،وزارت نیرو و یا فولاد مناسب است،این مجموعه طوری تنظیم و ارائه شده است که بتوانید نیازهای شما را برای هر آزمون استخدامی که مایلید در آن شرکت کنید مرتفع نماید لذا بدون توجه به نوع رقابت این مجموعه فوق کامل می تواند شما را در جمع افراد برتر قرار دهد.

سوالات و جزوات مهندسی مکانیک همگی قابلیت پرینت داشته و از این نظر مانند دیگر سایت ها عکس نبوده و از قایل های پی دی اف تایپ شده بهره می برد و بسته به نیاز می توانید هر کدام از دروس را در یخش سوالات و یا جزوات به صورت پرینت شده مطالعه نمائید.

بانک سوالات استخدامی مهندسی مکانیک

اگر بخواهیم به عنوان کامل ترین آرشیو یک مجموعه را به عنوان بانک سوالات استخدامی مهندسی مکانیک معرفی نمائیم بدون شک این بسته از ای سوال می تواند در صدر تمامی انتخاب ها قرار بگیرد چرا که شامل هر آنچیزی که شما برای آمادگی و موفقیت در آزمون استخدامی خود هستید می باشد پس بدون دلیل به دنبال محصولات مشابه زمان ارزشمند خود را هدر نداده و این مجموعه بی نظیر را دانلود و مطالعه نمائید.

دانلود رایگان سوالات استخدامی مهندسی مکانیک

این مجموعه رایگان نیست چرا که برای تهیه سوالات آن به جد تلاش و هزینه بالایی شده است. اگر قصد دانلود رایگان سوالات استخدامی مهندسی مکانیک را دارید شاید سایت ها و کانال های تلگرامی این امکان را در اختیار شما بگذارند اما پیشنهاد میکنیم آینده علمی و شغلی خود را برای چند هزار تومان ناقابل به خطر نیاندازید چرا که محتویات ارائه شده در اغلب موارد بی کیفیت و فاقد استانداردهای لازم می باشند.

حرف آخر در مورد بخش مکانیک / سخن مدیر

بدون شک در خرید اینترنتی مهم کیفیت و صداقت است،اگر طبق توضیحات مجموعه ای که میخواهیم را دریافت کنیم دیگر هیچ مشکل یا نقصی باقی نمی ماند، در ای سوال تلاش داریم کلیه محصولات خود را با گارانتی طلایی ارائه کنیم تا خریدار گرامی هنگام خرید هیچ دغدغه ای نداشته باشد به همین جهت بسته مهندسی مکانیک که یکی از پرفروش ترین محصولات ای سوال است را امروز می توانید با این ضمانت نامه دریافت نمائید و خود را برای آزمون پیش رو آماده نمائید.

نتیجه گیری :

مجموعه سوالات استخدامی مهندسی مکانیک که در ای سوال ارائه میگردد به هیچ عنوان سوال درسی و امتحانی نبوده و تماما از مجموعه سوالات استخدامی سال های گذشته می باشند.این مجموعه کامل و دارای پاسخ نامه می باشد و برای آشنایی شما با نحوه سوال دهی و ارتقاء سطح علمی جهت آمادگی برای آزمون های پیش رو بسیار عالی و ایده آل می باشد.

در کنار این محصول می توانید سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی را نیز جهت آشنایی بیشتر و بهتر دریافت و مطالعه نمایید چرا که این مجموعه به جهت اینکه کاملا اصل دفترچه آزمون های ۴ سال اخیر می باشند کاملا استاندارد هستند و چون به همراه پاسخ نامه نیز ارائه می گردند توصیه می شود آنرا از دست ندهید.

آزمون های ۱۴۰۲ مهندسی مکانیک را قورت دهید

بدون شک دانلود و مرور جزوات و سوالات استخدامی مهندسی مکانیک ارائه شده در ای سوال خواهد توانست شما را به بالاترین سطح از آمادگی علمی رسانده و موفقیتی شیرین را برایتان به ارمغان آورد اما در این مسیر می بایست با یک برنامه ریزی هدفمند و دقیق از تمام وقت موجود به بهترین شکل ممکن استفاده نمائید،مطالعه جزوات و سپس تست زدن می تواند یک گزینه مناسب برای شما داوطلب استخدامی عزیز محسوب شود.

چرا ای سوال و انتخاب سوالات مهندسی مکانیک

ای سوال ضمن ارائه کامل ترین سوالات استخدامی مهندسی مکانیک به همراه این مجموعه جزوات تخصصی را نیز ارائه نموده است.ما با تلاش همیشگی خود در پی رسیدن به بالاترین کیفیت های ممکن هستیم و این مهم در کنار اعتماد شما میسر می شود.

اما چرا با مطالعه این مجموعه موفقیت شما تضمین می شود ؟

آیا موردی وجود دارد که از قلم افتاده باشد یا نقصی در این مجموعه می بینید ؟

با توجه به تکمیل بودن بسته استخدامی مکانیک و کیفیت این مجموعه اطمینان می دهیم که

این مجموعه می تواند به خوبی شما را آماده آزمون پیش رو نماید.

ای سوال یکی از قدیمی ترین و معتبرترین پایگاه های استخدامی است.

انجمن مهندسان مکانیک ایران

2.9
امتیاز 2.9 از 19 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
65000 تومان
3
امتیاز 3 از 20 رای
content_copy 700 مگابایت
68673
71000 تومان
3.3
امتیاز 3.3 از 9 رای
content_copy 621 مگابایت
49519
75000 تومان
3
امتیاز 3 از 4 رای
content_copy 630 مگابایت
25830
95000 تومان
1.7
امتیاز 1.7 از 3 رای
content_copy
7736
64500 تومان
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy 786 مگابایت
6133
% 20تخفیف
48000 تومان
60000 تومان
2.5
امتیاز 2.5 از 2 رای
content_copy 630 مگابایت
17156