پاسخ به سوال در مورد حقوق درخواستی در مصاحبه

0
امتیاز 0 از 0 رای
حقوق درخواستی در مصاحبه

مهم نیست که مصاحبه شغلی چقدر عالی پیش می رود، یک سوال مصاحبه در مورد انتظارات دستمزد شما می تواند مانع شما شود.

“از نظر حقوق به دنبال چه چیزی هستید؟”

یک سوال ساده است و در عین حال پاسخ آن بسیار پیچیده است. دشوار است که بدانید چه چیزی را بگویید (و چه چیزی را نگویید) تا یک پیشنهاد کاری دریافت کنید که هم برای خود و هم برای شرکت برنده باشد.

چرا مصاحبه‌کنندگان می‌خواهند انتظارات حقوق شما را بدانند؟

کارفرمایان ممکن است این سوال را بپرسند تا بفهمند که آیا می توانند از پس کمک شما برآیند یا خیر. آنها همچنین ممکن است این را از شما بخواهند تا ببینند چقدر برای خود و کارتان ارزش قائل هستید.
با تحقیق و آماده کردن پاسخ از قبل، می‌توانید به کارفرما نشان دهید که نه تنها در مورد حقوق خود انعطاف‌پذیر هستید، بلکه می‌دانید چه ارزشی دارید.

چرا سوالات حقوق و دستمزد مشکل است

راه‌های مختلفی برای پاسخ‌گویی به سؤالات مصاحبه در مورد حقوق وجود دارد، و مهم است که تعیین کنید چگونه بهترین پاسخ را به این سؤال بدهید تا بتوانید با اطمینان وارد مصاحبه خود شوید.اگر غرامت هدف شما خیلی کم است، اتاق کارفرما را ترک می‌کنید تا حتی پایین‌تر بروید و ممکن است با نبود غرامت مناسب، احساس بدبختی کنید.

همچنین دشوار است که تصمیم بگیرید برای حقوق چه چیزی می خواهید، قبل از اینکه بدانید این شغل چه چیزی را شامل می شود. این اغلب زمانی اتفاق می‌افتد که از شما خواسته می‌شود قبل از اینکه در مورد موقعیت با هر عمقی بیاموزید، یک مورد نیاز محدوده حقوق را در یک برنامه فاش کنید.
حقوق موضوع آسانی نیست، و در حالی که ممکن است پاسخ درستی وجود نداشته باشد، راهی برای آماده شدن برای سوال و رسیدن به آنچه می خواهید وجود دارد.

تعیین حقوق بر اساس درخواست

برخی از برنامه های کاغذی و الکترونیکی از شما می خواهند که انتظارات حقوق خود را فهرست کنید. یک گزینه این است که به سادگی از این سوال بگذرید. با این حال، اگر به عنوان یک سؤال ضروری فهرست شده باشد و از آن صرفنظر کنید، ممکن است کارفرما فکر کند که در پیروی از دستورالعمل ها بد هستید. برخی از برنامه های آنلاین تا زمانی که به همه سؤالات پاسخ ندهید به شما اجازه نمی دهند به صفحه بعدی بروید. در این مورد،

در اینجا چند گزینه وجود دارد:

بر اساس تحقیقات خود محدوده حقوقی را تعیین کنید. عبارتی مانند “قابل مذاکره” بنویسید تا انعطاف پذیری خود را نشان دهید. از پایین آوردن یک حقوق خاص خودداری کنید. این باعث می شود به نظر برسد که شما تمایلی به تکان دادن ندارید.
پاسخ به سوالات در مورد انتظارات حقوق
برای تهیه یک پاسخ، باید درک داشته باشید که یک فرد در صنعت و منطقه جغرافیایی شما معمولاً چه چیزی درآمد دارد. این به شما امکان می دهد محدوده حقوق معقولی را برای شغل تعیین کنید.

حقوق و دستمزدها باید تقریباً مشابه باشد، اما ممکن است بر اساس مکان، سطح تجربه یا اندازه شرکت تفاوت هایی وجود داشته باشد. اگر وقت دارید به بیش از یک منبع نگاه کنید، باید.یک تحقیق کوچک به شما کمک می‌کند تا زمانی که در مورد انتظاراتتان از شما سؤال می‌شود، یک محدوده حقوق معقول به دست آورید، اما به یاد داشته باشید که از روحیه خود پیروی کنید. شما نمی خواهید با دستمزد بسیار بالا یا خیلی پایین به سراغ مدیر استخدام بروید.

نمونه هایی از بهترین پاسخ ها

نمونه پاسخ شماره ۱

محدوده حقوق من قابل انعطاف است. من، البته، دوست دارم به خاطر تجربه یک دهه و رکورد فروش برنده جوایز من به طور عادلانه جبران شود. با این حال، پس از بحث در مورد جزئیات این موقعیت، من آماده بحث در مورد اعداد خاص هستم.

چرا کار می کند:

این پاسخ برای نامزد خوب جواب می دهد زیرا به این نکته اشاره می کند که متقاضی برای این کار واجد شرایط است، اما در مورد حقوق و دستمزد نیز انعطاف پذیر است.

نمونه پاسخ شماره ۲

حقوق مورد نیاز من انعطاف پذیر است، اما من تجربه قابل توجهی در این زمینه دارم که معتقدم به ارزش نامزدی من می افزاید. من مشتاقانه منتظرم تا با جزئیات بیشتری در مورد مسئولیت های من در این شرکت صحبت کنم. از آنجا می توانیم حقوق منصفانه ای برای این موقعیت تعیین کنیم.

چرا کار می کند:

درخواست اطلاعات بیشتر قبل از متعهد شدن به محدوده حقوق، راه خوبی برای جلوگیری از ذکر غرامت قبل از اینکه مدیر استخدام شود، است. شما می توانید با یک سوال در مورد آنچه شرکت پیش بینی می کند به نامزدی که استخدام شده است، پاسخ دهید.

نمونه پاسخ شماره ۳

من مایلم در مورد وظایف خاص مورد نیاز این موقعیت، که در این مصاحبه منتظر آن هستم، اطلاعات بیشتری کسب کنم. با این حال، من می‌دانم که موقعیت‌های مشابه این موقعیت در محدوده X تا Z دلار در منطقه ما پرداخت می‌کنند.

با تجربه، مهارت ها و گواهینامه هایم، انتظار دارم چیزی در محدوده $Y تا $Z دریافت کنم.

چرا کار می‌کند:

با این پاسخ، متقاضی به کارفرما اطلاع می‌دهد که از هزینه‌های موقعیت‌های مشابه آگاه است. در پاسخ همچنین به محدوده‌ای اشاره می‌شود که فضای بیشتری را برای مذاکره فراهم می‌کند تا تعیین حقوق تعیین شده.

نمونه پاسخ شماره ۴

من آماده بحث در مورد آنچه شما فکر می کنید حقوق منصفانه برای این موقعیت است. با این حال، بر اساس حقوق قبلی، دانش من از صنعت، و درک من از این منطقه جغرافیایی، انتظار دستمزدی در بازه عمومی X تا Y دلار را دارم. باز هم، من آماده بحث در مورد این اعداد با شما هستم.

چرا کار می کند:

مانند پاسخ های دیگر، همیشه ایده خوبی است که توجه داشته باشید که آماده بحث در مورد حقوق معقول برای یک شغل هستید.

نکاتی برای دادن بهترین پاسخ

بگویید انعطاف پذیر هستید می توانید سعی کنید سؤال را با یک پاسخ گسترده مانند “انتظارات حقوقی من مطابق با تجربه و صلاحیت های من است.” یا، “اگر این شغل برای من مناسب است، مطمئن هستم که می توانیم در مورد حقوق به توافق برسیم.” این نشان می دهد که شما مایل به مذاکره هستید.

محدوده ای ارائه دهید.

حتی اگر با تاکید بر انعطاف پذیری خود شروع کنید، اکثر کارفرمایان همچنان مایلند اعداد خاصی را بشنوند. در این مورد، محدوده ای را به آنها پیشنهاد دهید (بعلاوه یا منهای حدود ۱۰۰۰۰ تا ۲۰۰۰۰ دلار). این به شما این امکان را می دهد که انعطاف پذیر باشید و در عین حال پاسخ روشنی به کارفرما می دهید. شما می توانید این محدوده را بر اساس تحقیقات یا تجربه خود در صنعت ایجاد کنید.

به حقوق فعلی خود فکر کنید.

علاوه بر تحقیق در مورد حقوق، می توانید با استفاده از حقوق فعلی یا قبلی خود به عنوان نقطه شروع به محدوده حقوقی دست پیدا کنید، به خصوص اگر در حال حرکت جانبی در همان صنعت هستید. مگر اینکه آخرین شرکت شما در صنعت به دلیل دستمزدهای پایینش شناخته شده باشد، فرض کنید حقوق فعلی شما مطابق با انتظارات بازار است. البته، اگر در حال انجام یک حرکت جغرافیایی هستید، هر گونه تغییر در هزینه زندگی را در نظر داشته باشید. همیشه ایده خوبی است که بدانید در بازار کار فعلی چه ارزشی دارید.

به این فکر کنید که چه چیزی را افزایش منصفانه از سوی کارفرمای فعلی خود در نظر می گیرید و این می تواند نقطه شروع خوبی برای شغل جدید باشد. یا دستمزد فعلی خود را بین ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش دهید، که به شما انگیزه می‌دهد تا شرکت‌ها را تغییر دهید، و همچنان در محدوده معقولی برای صنعت و سطح تجربه شما قرار دارد.فقط اعدادی را بدهید که از آنها راضی هستید. فقط محدوده ای را ارائه دهید که به شما وسیله ای برای حمایت از خود و خانواده تان می دهد.

مهارت های خود را برجسته کنید.

در پاسخ خود، می توانید به طور نامحسوس تأکید کنید که چرا برای این موقعیت مناسب هستید. می‌توانید چیزی شبیه این بگویید: «بر اساس تجربه ۱۰ ساله‌ام در این زمینه، انتظار دستمزدی در محدوده Y تا Z دلار را دارم.» قبل از ذکر هر عددی، به مصاحبه کننده یادآوری کنید که چرا باید در وهله اول به شما حقوق بدهد.

برای مذاکره آماده باشید.

بسیاری از کاندیداها در درخواست پول بیشتر مردد هستند زیرا نگران هستند که این امر ممکن است به قیمت یک پیشنهاد شغلی برای آنها تمام شود. با این حال، ممکن است بتوانید در راه رسیدن به حقوق اولیه بالاتر مذاکره کنید. تا زمانی که واقعاً پیشنهادی برای بررسی داشته باشید، از درخواست خودداری کنید.

چه چیزی نباید گفت

از دادن مقدار مشخص خودداری کنید. اگر بتوانید از ذکر حقوق مشخص تا زمانی که کارفرما آن را ذکر نکرده است خودداری کنید، مذاکره بیشتر به نفع شما خواهد بود.

خودتان را از کار قیمت گذاری نکنید.

اگر تحقیقات شما نشان می دهد که ارزش شغلی نصف آن است، درخواست ۱۰۰۰۰۰ دلار حقوق نکنید. شما ممکن است قیمت خود را از یک پیشنهاد شغلی بسیار گران کنید.منفی نگر حتی اگر مبلغی که به شما پیشنهاد می‌شود بسیار کم به نظر می‌رسد، با مهربانی پاسخ دهید و بپرسید که آیا جایی برای مذاکره وجود دارد یا خیر.

مهم نیست که مصاحبه شغلی چقدر عالی پیش می رود، یک سوال مصاحبه در مورد انتظارات دستمزد شما می تواند مانع شما شود. "از نظر حقوق به دنبال چه چیزی هستید؟" یک سوال ساده است و در عین حال پاسخ آن بسیار پیچیده است. دشوار است که بدانید چه چیزی را بگویید (و چه چیزی را نگویید) تا یک پیشنهاد کاری دریافت ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
3.1
امتیاز 3.1 از 40 رای
content_copy
50161
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy
2180
4.6
امتیاز 4.6 از 9 رای
content_copy
4194
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy
2631
3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
content_copy
4417