معرفی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

0
امتیاز 0 از 0 رای
ای سوال

معرفی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

در این قسمت می خواهیم به معرفی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی بپردازیم و امید بر این داریم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را بابت این عنوان کامل و کامل تر نمایید.متولدین دهه ۶۰ که حول و حوش سالهای ۸۱ الی ۸۴ برای استخدام در ادارات و تمامی سازمان های دولتی و اجرایی در کشور در تلاش بوده اند به یاد دارند که در آن تاریخ هیچ اداره و یا سازمانی به تنهایی مجوز برگزاری آزمون مستقلی را نداشته اند.به دلیل این شرایط آزمونی همانند کنکور به صورت سراسری و مشترک برگزار می شد تا افراد واجد شرایط را به جذب وزارتخانه و یا سازمان های مورد نطر خود در بیاورند. اما با گذشت زمان و در زمان دلت محمود احمدی نژاد این روند با تقف بسیار طولانی روبرو شد و در پایان با تصمیمی آزمون های استخدامی به صورت نصفه و نیمه به سازمانها و ادارات دولتی واگذار شد.

ویژگیهای آزمون استخدامی جدید

مبحث برگزاری آزمون های استخدامی فراگیر دستگاههای اجرایی بسیار طولانی و مفصل می باشد به گونه ای که نمی توان در یک مقاله همه بخش های آنرا توضیح داد چرا که ممکن است تاب بیننده را به سر بیاورد اما ما سعی بر این داریم مباحث بسیار مهم آنها را برای شما منتشر کنیم . در لینکی که در این در این سطر برای شما به نمایش می گذاریم می توانید تمامی بخش های آنرا مورد مطالعه خود قرار دهید. این لینک تمامی آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش به داوطلبین ابلاغ می شود و مبنای شرکت در این آزمون تنها از سوی این سازمان صورت می گرفت اما از این آزمون به بعد تمامی این مباحث به گردن سازمان جهاد دانشگاهی و سازمان امور اداری و استخدامی افتاده است.

اولین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

این آزمون در سال ۱۳۹۴ برگزار شده است و سازمان های وزارت امور اقتصادی و دارایی، دیوان عدالت اداری، سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان پزشک قانونی کشور، سازمان ثبت احوال کشور، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور،سازمان ملی بهره وری ایران، سازمان هواپیمایی کشوری، مرکز اورژانس تهران، استانداری خراسان شمالی و برخی از دستگاه های اجرایی استان و سازمان علمی تحقیقاتی وابسته به نهاد ریاست جمهوری با برگزاری آزمونی خواهان جذب نیروی انسانی خود از بین افراد واجد شرایط شده بودند. افراد قبول شده در آزمون بعد از شرکت در آزمون گزینش و مصاحبه بصورت پیمانی کار خود را در سازمان مورد نطر خود آغاز می نمودند. شرایط اختصاصی در آن آزمون افراد با داشتن حداقل ۲۰ سال سن و حداکثر ۲۸سال تمام (برای مقطع تحصیلی کارشناسی) و حداکثر ۳۵ سال تمام (برای دارندگان مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر) بوده است.

خبر استخدام ششمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

به گزارش خبرگزاری مهر سردار حسن زاده با اشاره به ششمیین آزمون بیان کرد : در طی چند سال گذشته سازمان سنجش بگزار کننده آزمون های استخدامی فراگیر بود اما در این جا به بعد این وظیفه بسیار مهم به جهاد داتنشگاههی واگذار شده است. وی در ادامه بیان کرد در آزمون پیش رو بییش از ۱۴ دستگاه از این طریق خواهان جذب نیروی انسانی خود شده اند و از این بین ۳۲۰۰ نفر به استخدام سازمان های مورد نظر خود در می آیند ۸۰۰ نفر از این تعداد پست ویژه ایثارگران در آمده و ۵ % دیگر سهمیه مربوط به سایر ایثارگران است و تعدادی از ایثارگران نیز از محل تبصره دو ماده ۲۱ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران می باشد.

وی با اشاره بر اینکه احتمالا زمان ششمین آزمون فراگیر در هفته های آتی طی جلساتی بین سازمان جهاد دانشگاهی و سازمان امور اداری و استخدامی صورت می گیرد به داوطلبین ابلاغ خواهد شد.وبسایت ای سوال از اولین آزمون استخدامی همراه و هم پای شما داوطلبین آزمون های استخدامی بوده و با خبر های شنیده شده در سال ۹۷ احتمال برگزاری ششمین آزمون این عنوان هم قوت گرفته و امید بر این داریم بتوانیم در این آزمون با نمونه سوالات استخدامی دستگاههای اجرایی  این وبسایت راه درست را به شما نشان دهیم و آینده شغلی شما داوطلبین عزیز را تضمین کنیم. برای دریافت نمونه سوالات استخدامی می توانید بر روی این لینک کلیک کرده تا به صفحه مورد نظر هدایت شوید.

وبسایت جهاد دانشگاهی

وبسایت ثبت نام در آزمون

آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی

معرفی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در این قسمت می خواهیم به معرفی آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی بپردازیم و امید بر این داریم تا پایان این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعات خود را بابت این عنوان کامل و کامل تر نمایید.متولدین دهه ۶۰ که حول و حوش سالهای ۸۱ الی ۸۴ برای استخدام در ...
0
امتیاز 0 از 0 رای
پیشنهاد مطالعه ای سوال به شما
3.1
امتیاز 3.1 از 40 رای
content_copy
49264
3.5
امتیاز 3.5 از 4 رای
content_copy
1991
4.6
امتیاز 4.6 از 9 رای
content_copy
3972
5
امتیاز 5 از 1 رای
content_copy
2457
3.6
امتیاز 3.6 از 5 رای
content_copy
4361